به گزارش "ورزش سه"، مشکلات مالی صنعت نفت و عدم برگزاری تمرینات این تیم همچنان ادامه دارد. در حالیکه نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر به پایان رسیده و حتی یک هفته نیز از نیم فصل دوم پشت سر گذاشته شده، اما مدیران تیم آبادانی هنوز موفق به پرداخت مطالبات بازیکنان این تیم نشده اند و صنعت نفت با این معضل بزرگ دست به گریبان است.

 

این تیم که فصل را بد آغاز کرد، در هفته های گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته و در 7 دیدار گذشته خود موفق به کسب 16 امتیاز شده است. این اتفاق در شرایطی رخ داده که بازیکنان این تیم دریافتی های بسیار کمی داشته و بازیکنان تیم با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند.

 

پیش از این قرار بود که تمرینات صنعت نفت برای از سرگیری نیم فصل دوم، از روز شنبه آغاز شود اما پس از گذشته سه روز، این تیم هنوز موفق به برگزاری تمرینات خود نشده و برای سومین روز متوالی، تمرینات تیم تعطیل شده است.

 

 

طبق وعده قبلی مسئولین صنعت نفت، قرار بود که روز پنج شنبه بخشی از مطالبات بازیکنان به آنها پرداخت شود ولی این اتفاق رخ نداد تا علیرضا منصوریان تصمیم به تعطیلی تمرینات تیمش بگیرد.

 

علت این تصمیم منصوریان، عدم آسیب دیدگی بازیکنان تیمش بوده چرا که آبادانی ها به دلیل مشکلات مالی و عدم دریافت مطالبات خود، تمرکز کافی برای حضور در تمرینات نداشتند و سرمربی صنعت نفت برای جلوگیری از آسیب بیشتر به تیم، از شروع تمرینات تیم جلوگیری کرده است.

 

این در حالی است که رقبای صنعت نفت و سایر تیم ها ضمن آغاز تمرینات خود، حضور فعالی در بازار نقل و انتقالات زمستانی داشته و حتی بازی های دوستانه ای را نیز برگزار کرده اند اما صنعت نفت هنوز موفق به آغاز تمرینات خود برای شروع نیم فصل دوم نشده است.