به گزارش "ورزش‌سه"، الهلال با کسب 16 امتیاز از 6 مسابقه مقتدرانه به عنوان تیم اول گروه چهارم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده و از سوی دیگر سپاهان با کسب 10 امتیاز به عنوان یکی از 3 تیم برتر سوم به این مرحله از مسابقات راه پیدا کرده است. طلایی پوشان اصفهانی که روزهای بسیار سختی را در مرحله گروهی تجربه کردند، با دشوارترین قرعه ممکن هم روبرو شدند، اما با توجه به حل مشکلات ورزشگاه نقش جهان در جو پرشور هواداران‌شان امیدوار به کسب پیروزی هستند تا با دست پر به بازی برگشت بروند که سوم اسفندماه در ریاض برگزار خواهد شد.

با گزارش زنده این دیدار مهیج همراه ورزش سه باشید:

تقویمپنج شنبه 26 بهمن ماه
سپاهانسپاهان ایران - الهلال عربستانالهلال 
ورزشگاه نقش جهان

سوتتیم داوری:  احمد العلی
کمک داوران:عبدالهادی الانزی، احمد عباس 
داور چهارم:عمار اشکنانی 
داور ویدئویی: عبداله جمالی


سپاهانترکیب سپاهان

پیام نیازمند- میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، برایان دابو، محمد کریمی، محمد قربانی، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو.
سرمربی: ژوزه مورایس

الهلالترکیب الهلال
یاسین بونو – علی البلیهی – حسان تمبکتی – سعود عبدالحمید – یاسر الشهرانی – محمد کنو – روبن نوس – سرگئی میلینکوویچ ساویچ – مالکوم – سالم الدوسری – الکساندر میتروویچ
سرمربی: ژرژ ژسوس


کرنومترلحظات حساس:
دقیقه 3: پس از دو دقیقه ابتدایی که الهلال فشار زیادی را روی دروازه سپاهان ایجاد کرد رضا شکاری در موقعیت بسیار خوبی برای ایجاد موقعیت قرار گرفت ولی کار او در دریبل بازیکن حریف ناقص ماند و توپ اوت رفت.


بولت پرسپولیسحواشی:
* سیاوش یزدانی در یک مسابقه بزرگ. مدافع سابق استقلال در تیمی که با آن به جمع ستارگان فوتبال ایران پیوسته، به دیگر مدافعان سپاهان ترجیح داده شده و در ترکیب اولیه قرار گرفته. سیاوش با موهای بسته و قد و قامت بلندش امشب باید یکی از بهترین بازی‌های زندگی خود را انجام بدهد تا دوباره به دایره فوتبال ایران برگردد. مطمئن باشید با انجام این ماموریت او جایگاه از دست داده‌اش را پس خواهد گرفت.
* رضائیان بعد از بازی کابوس‌وار مقابل قطر دوباره به زمین بازمی‌گردد. او دیروز در نشست مطبوعاتی به همراه ژوزه مورایس حاضر شده و از مردم ایران بابت شکست قطر عذرخواهی کرد. امیدواریم مسابقه امروز فرصتی برای نمایش درخشان مقابل حریف عربستانی باشد.
* سلمان الفرج، ستاره باتجربه الهلال که سابقه بازی مقابل اغلب تیم‌های ایرانی را دارد، برای اولین بار در ورزشگاه بزرگ نقش جهان مقابل سپاهان قرار خواهد گرفت. او از بازیکنانی است که تجربه کار کردن با ژوزه مورایس را در سال قهرمانی با الهلال دارد. مورایس که در حال حاضر سرمربی سپاهان است، مدت کوتاهی عهده‌دار مربیگری الهلال بود و با این تیم به قهرمانی عربستان رسید.
* احمد العلی، داور کویتی بازی نسبتا جنجالی ایران و قطر، دوباره در یک مسابقه حساس برای ایرانی‌ها سوت می‌زند. او پیش از شروع مسابقه با کمک‌هایش در فضای ورزشگاه نقش جهان به گرم کردن پرداخت و از سوی هواداران سپاهان تشویق شد.
*الهلال بازیکن آسیایی ندارد تا از سهمیه ششم (5+1) استفاده کند ولی شب گذشته عزیز بهیچ استرالیایی به عنوان سهمیه ششم آسیایی  برای النصر بازی کرد.
*الهلال در ورزشگاه نقش جهان تنها نیست و تعدادی از هواداران این تیم حضور دارند.

1991257

*داور کویتی دیدار سپاهان و الهلال در همان دقایق ابتدایی برای ثانیه‌هایی با علی البلیهی صحبت کرد تا این بازیکن جنجال‌ساز در ادامه مسابقه بیشتر حواسش باشد.