به گزارش ورزش سه ژرژ ژسوس سرمربی مشهور الهلال عریستان که زمانی هدایت بنفیکا را برعهده داشت در بازی با سپاهان  گوش های خود را بسته تا صدای وحشتناک جو فوق العاده ورزشگاه نقش جهان روی اعصابش تاثیر نگذارد.

به نظر می رسد حضور هفتاد هزار نفری هواداران سپاهان در ورزشگاه نقش جهان و جو سنگینی که برای الهلالیه‌ها ایجاد کرده حتی مربی بزرگ و دنیا دیده ای مثل  ژرژ ژسوس را هم حیرتزده کرده و او با گذاشتن شیئی زردرنگ در گوش خود که به گوشگیر معروف است نمی خواهد سر و صداهای کر کننده ورزشگاه نقش جهان را بشنود و عصبی شود.

1991313

این اتفاق در حالی رخ می دهد که حدود 5 سال قبل ژسوالدو فریرا سرمربی پرتغالی  السد قطر و هموطن ژوسوس در بازی برگشت  نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل پرسپولیس  و در جو عجیب آن روز استادیوم آزادی که صدهزار نفر برای حمایت از تیم برانکو به ورزشگاه رفته بودند نیز با گوشگیرهایی که در گوش خود گذاشته بود نمی خواست سر و صداهای هواداران پرسپولیس را بشنود.

1991312

در آن مسابقه پرسپولیس به لطف برتری در بازی رفت و با تساوی یک – یک در بازی برگشت موق به صعود به فینال شد اما فریرا در مصاحبه هایش حتی بعد از آن بازی از جو سنگین ورزشگاه آزادی یاد می کرد.