به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در حساس ترین بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حضور پرتعداد تماشاگران خودی برابر الهلال عربستان سعودی مغلوب شد.

هرچند پیروزی سپاهان در نیمه اول هواداران این تیم را به وقوع یک شگفتی امیدوار کرده بود اما قابل پیش بینی بود که الهلال با بازیکنان و ستاره های گران قیمت خود که بعضی از آنها هم غایب بودند، تیم شکست ناپذیری در اصفهان خواهد بود.

با این حال در برابر همین بازیکنان اسمی و مشهور الهلال هم بازیکنان سپاهان عملکرد بدی نداشتند و به خصوص تا پیش از اخراج دانشگر از زمین مسابقه، بازی قابل دفاعی به نمایش گذاشته بودند.

1991340

در این بین اما عملکرد برایان دابو متفاوت تر از سایر بازیکنان بود. حتی اگر بتوان رامین رضاییان را روی گل دوم الهلال مقصر دانست، اما کمتر اشتباهی از این بازیکن بورکینافاسویی سپاهان در این بازی دیده شد.

دابو که در لیگ برتر هم ارزش های خود را نشان داده بود، در بازی مقابل الاتحاد در عربستان هم در سه پست مختلف بازی کرد و نشان داد یک آچار فرانسه واقعی توسط مورایس به اصفهان آمده است.

1968947

هافبک سابق فیورنتینا در این بازی با استفاده از تجربه بالای خود به خوبی توانست زهر خط هافبک الهلال را در اکثر دقایق بازی بگیرد و هربار که صاحب توپ می شد هم با تلفیق تکنیک و قدرت بدنی بالای خود، اهداف لحظه‌ای سپاهان را پیش می‌برد با این حال عملکرد فوق‌العاده این بازیکن هم مانعی بر سر راه پیروزی الهلال نشد.

البته که این نمایش هواداران سپاهان را به موفقیت در لیگ برتر امیدوار کرده و آنها می‌توانند به داشتن یک هافبک همه کاره در میانه زمین تیمشان با حضور برایان دابو خوشبین باشند.