به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال سپاهان اصفهان در اولین بازی رسمی پس از جام ملت‌های آسیا، تقابلی سخت با الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشت که حضور پنج بازیکن ملی پوش از این تیم در قطر، کار مورایس را برای آماده سازی تیمش سخت کرده بود.

یکی از این بازیکنان شهریار مغانلو بود که در ترکیب تیم ملی در بازی برابر قطر هم به میدان رفت و باوجود تلاش زیاد برای باز کردن دروازه حریف، در نهایت با روحیه نامناسب ناشی از حذف تلخ ایران، به کشور برگشت.

با این حال مغانلو در بازی با الهلال نشانی از شهریار نیم فصل اول فوتبال ایران نداشت و مالکیت توپ بالای حریف در اکثر دقایق بازی باعث شده بود شهریار در جریان مسابقه قرار نگیرد و به عنوان یک مهاجم فرصت‌های زیادی برای گلزنی به دست نیاورد.

1991411

هرچند در همین شرایط هم برترین گلزن لیگ، یک موقعیت بزرگ گلزنی به دست آورد که با بی‌دقتی از دست داد اما در سایر دقایق بازی، نکته‌ای که از شهریار در چشم بود، گیرکردن سه باره این بازیکن در تله آفساید خط دفاعی الهلال بود.

1991410

تیمی که به رهبری البلیهی در دفاع، بالا بازی می‌کرد و بارها بازیکنان طلایی پوش سپاهان را در موقعیت آفساید قرار داد که سه بار از آن، سهم مغانلو شد تا جایی که خاطره فیلیپو اینزاگی، مهاجم مشهور سابق میلان را در اذهان تداعی کرد.

البته مغانلو در این بازی که 23 لمس توپ داشت، از پنج دوئل هوایی چهار بار موفق خارج شد و توانست در این بخش از بازی، برای تیمش مفید واقع شود.