به گزارش "ورزش سه"، در پایان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر بود که انتشار صحبت‌های لی کانگ این وینگر تهاجمی تیم ملی کره جنوبی در کانون توجهات قرار گرفت و مسئله درگیری میان او و سون هیونگ مین فوق ستاره تیم ملی کره جنوبی و کاپیتان این تیم باعث شد تا هواداران فوتبال کره نسبت به این اتفاق واکنش نشان دهند.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که تیم ملی کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا در راه مسیر طلسم ۶۴ ساله کره‌ای‌ها، ناکام ماند و نتوانست شرایط را تغییر دهد.

دلیل این اتفاق درگیری به وجود آمده در اردوی تیم ملی کره جنوبی بوده است. او از این که بازیکنان جوان در زمانی زودتر از موعد مقرر شام را صرف کرده و میز را ترک کردند تا مشغول بازی تنیس روی میز شوند عصبانی بود. 

1991432

همین موضوع باعث شد که او به یکی از این بازیکنان که لی کانگ این هم در میان آنها بود تذکر دهد که درست رفتار کند و بار دیگر بر سر میز برگردد و همین جدال باعث درگیری بین بازیکنان شد و انگشت این ستاره تاتنهام در این میان در رفت‌.

حال توجهات به صفحه مجازی لی کانگ این ستاره ۲۳ ساله کره‌ای‌ها جلب شده چرا که در طی سه روز اخیر بیش از ۳۶۰ هزار پیام انتقاد و توهین آمیز برای او ارسال شده؛ پیام‌های ارسال شده به مانند پیام‌های زیر است:

- ملیت کره‌ای خود را رها کن و تابعیت کشور دیگری را بگیر!
- مگر مجبور بودید فوتبالیست شوید؟ بروید سراغ تنیس روی میز!
- جرئت داری این کار را در پاری سن ژرمن با امباپه انجام دهی؟