به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که سپاهان در دیدار مقابل الهلال از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در نقش جهان اصفهان سعی بر یک شکست خورد، محمد کریمی کاپیتان طلایی پوشان در پایان اظهار داشت: به هواداران عزیزمان خسته نباشید می‌گویم. خیلی زحمت کشیدند، حمایت کردند و خیلی پرشور بودند. از آنها و مخصوصا بانوانی که تشریف آوردند، تشکر می‌کنم‌. نتیجه دلخواه و لازمی که می‌خواستیم را به دست نیاوردیم. فکر می‌کنم تا قبل از اینکه ده نفره شویم، بازی خوبی انجام دادیم. فکر می‌کنم می‌توانستیم گل دوم را بزنیم اما متاسفانه با ۱۰ نفره شدن، شیرازه تیم ما بهم ریخت و گل‌های مساوی، دوم و سوم را دریافت کردیم.

او ادامه داد: قضاوت داور بعید می‌دانم مشکلی داشته باشد و با وجود VAR، مشکل خاصی از داوری وجود نداشت. عصبانیت‌ها از گلی بود که خوردیم و چون می‌توانستیم گل دوم را بزنیم، بر خلاف جریان بازی گل تساوی را خوردیم و تمرکزمان بهم ریخت.

کاپیتان سپاهانی‌ها گفت: تیم‌های عربستانی هزینه می‌کنند و امکانات دارند اما تیم‌های ما زمین مناسب برای تمرین و بازی ندارند که این میزان کیفیت را پایین می‌آورد. در لیگ ما VAR وجود ندارد و امروز این سیستم تصمیم به اخراج بازیکن ما را گرفت. ما در لیگ چنین چیزی را نداریم و برای همین تمرکز ما گاهی بهم می‌ریزد. عصبانی می‌شویم چرا که به وجود VAR عادت نداریم.

او همچنین درباره حضور بانوان سپاهانی خاطرنشان کرد: بسیار خوشایند بود و برای ما یک انرژی مضاعف بود و امیدوار هستم مسئولان اصفهان حمایت کنند تا سعی کنند حضور بانوان را در لیگ برتر داشته باشیم.

وی در پایان در اشاره به وضعیت حذف سپاهان از آسیا گفت: هر کاری بخواهید انجام دهید سخت است، ولی ما هم انسان هستیم و امید داریم تا برویم برای یک بازی خوب و پیروزی!