به گزارش "ورزش سه"، اگرچه استقلالی‌ها تا اینجای فصل در یکی از دیدارهای برگزار شده در ورزشگاه آزادی یعنی دربی پایتخت با تساوی متوقف شده‌اند اما روی کاغذ در آن دیدار پرسپولیس میزبان مسابقه بود.

شاگردان نکونام تا اینجای فصل برترین تیم در بازی‌های خانگی با کسب هشت برد بوده‌اند و با احتساب پیروزی در آخرین دیدار فصل گذشته مقابر تراکتور در ورزشگاه آزادی، استقلالی‌ها در صورت پیروزی مقابل صنعت نفت به دهمین پیروزی پیاپی خانگی در لیگ برتر خواهند رسید.

1991470
فریاد صالح حردانی به نشانه خطا و سماجت بازیکنان صنعت نفت برای تصاحب توپ در آخرین توقف خانگی استقلال در لیگ برتر - ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲

جالب آنکه آخرین تیمی که موفق به کسب امتیاز خارج از خانه مقابل استقلال شده است، همین صنعت نفت آبادان است که در هفته بیست و هشتم لیگ گذشته موفق شد با عبدالله ویسی برابر تیم ساپینتو به یک امتیاز ارزشمند خارج از خانه برسد.

تک امتیازی که در نهایت منجر به بقای برزیلی‌ها در لیگ برتر و البته عدم قهرمانی استقلال شد. حالا و با گذشت ۹ ماه از آن مساوی، شاگردان بختیاری‌زاده امیدوار به توقف دوباره استقلال و نکونام هستند تا هم روند بردهای خانگی‌ استقلال را قطع کنند و هم وضعیت خودشان را در جدول بهبود ببخشند.