به گزارش "ورزش سه"، آرسنال روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه خانگی برنلی روبروی این تیم قرار بگیرد. 

پیروزی ارزشمند این تیم برابر لیورپول باعث شد که آنها هم امتیاز با منچسترسیتی با یک بازی بیشتر و در فاصله دو امتیازی صدر جدول قرار بگیرند و امیدوار هستند که با حفظ روند بردهایشان بتوانند در جمع مدعیان در کورس قهرمانی بمانند. 

آرتتا دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

وضعیت تیم: جدیدترین خبر این است که بعضی از بازیکنان بهتر از دیگران پیشرفت کرده‌اند و شرایط بهتری دارند. ما امروز جلسه تمرینی آخر را خواهمی داشت. امیدوارم که بعضی از مصدومان به بازی فردا برسند. هیچ غایب قطعی در این دیدار نداریم. 

توماس پارتی: مشکل خاصی وجود ندارد. توماس پارتی خیلی خوب پیش رفته است. همه چیز خوب به نظر می‌رسد و او کار روی چمن را آغاز کرده است. امیدواریم که چند هفته دیگر برگردد. 

1988902

استفاده از سیستم چرخشی: ما باید بازی به بازی پیش برویم. در بعضی از پست‌ها در چند هفته اخیر انتخاب دیگری نداشتیم. این شانس را داشتیم که فشار روی بعضی از بازیکنان را در چند بازی کم کنیم. سعی می‌کنیم همه چیز را به درستی مدیریت کنیم. 

دلیل بهبود گلزنی: کار خاصی نکردیم. روی نقاط قوت تیم کار کردیم. گاهی مسئله این است که بتوانید بازیکنان را متقاعد کنید که بیشتر تلاش کنند و باور و ایمان داشته باشند. این پیشرفتی است که تیم در طول فصل به آن نیاز دارد چون حریفان بسیار باهوش هستند. 

پیوستن امباپه به رئال مادرید: وقتی بازیکنی با این قدرت و توانایی وجود دارد، اسم ما همیشه باید در کنار نام او مطرح باشد. اما همانطور که گفتید به نظر می‌رسد که شرایط متفاوتی در پیش است. 

داوید رایا: چیزی که خیلی درباره داوید دوست دارم کارهایی است که در دروازه انجام می‌دهد. او شرایط بسیار چالش برانگیزی دارد اما به خوبی از پس آنها برمی‌آید. 

کای هاورتز: بسیار دوستش دارم. فکر می‌کنم همه ما او را به عنوان بازیکن و یک انسان دوست داریم. 

عبور از یک پیروزی بزرگ: باید زودتر از یک شکست از این بردها عبور کرد. حس بد شکست گاهی تا 48 ساعت همراه شماست اما وقتی پیروز می‌شوید باید زودتر برای تلاش انرژی بهتر تلاش کنید.