مجتبي سرآسيايی سرمربی فجرسپاسی شیراز در گفتگو با ورزش سه گفت: روزهای خیلی حساسی را در تاریخ فوتبال شیراز و استان فارس پيش‌ رو خواهيم داشت. تیم دوست داشتنی فجر شهید سپاسی كه مزين به نام شهيد بزرگوار حاج مجيد سپاسی است، بازیکنان بسیار تاثیرگذار و با کیفیت فنی و اخلاقی را به فوتبال ایران معرفی کرده است. این باشگاه یک پایگاه فرهنگی ورزشي بزرگ در فوتبال کشور است و باید با عزت و افتخار در لیگ‌برتر کشور ادامه‌ی حیات دهد.

سرآسیایی در خصوص حضور مسئولين در تمرين تیمش نیز گفت:از استاندار  فارس، فرماندار شهر شيراز و همچنين مدير كل اداره ورزش و جوانان استان فارس به خاطر حضور در جمع بازيكنان و مجموعه باشگاه كه با حضور خود انرژی كاملا مثبتی به تيم دادند بی‌نهايت سپاسگزارم و اميدوارم اين حمايت‌ها به سرانجام برسد و موجب دلگرمی هر چه بيشتر مجموعه شود.

سرآسیایی ادامه داد: از سردار بوعلی فرماندهی سپاه فجر فارس و رياست هيات‌مديره و همچنين سرهنگ فلاح مديرعامل محترم باشگاه که علیرغم مشغله‌های زیاد با جدیت فراوان و بصورت شبانه‌روزی پيگير امورات تیم هستند تشكر ويژه دارم.

سرمربی فجر با بیان اینکه بقای فجر عزم جدی استانی را می‌طلبد گفت: انشالله و با توسل به حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا و شاهچراغ(ع) اين سرمايه بزرگ در استان شهيد پرور فارس و ليگ‌برتر فوتبال ايران در آخر فصل با عزت حفظ و ماندگار شود.

سرآسيايی گفت: اين حساسيت و حس خوب راجع به ماندگاری تيم در آخر فصل در بين كل مجموعه باشگاه از مديرعامل محترم تا بقيه اعضا كاملا پررنگ است، همه‌ی اعضا هم قسم و متحد شده‌ايم كه اين كار بزرگ را به بهترين نحو به سرانجام برسانيم. قطعا اين اتفاق يعني ماندن تيم بزرگ شهيد سپاسي در ليگ برتر فوتبال ايران كمتر از قهرمانی نيست.

سرآسيايی گفت: از ابتدا با همه‌ی مجموعه اين نكته را تكرار كرده ايم كه تا انتهای ليگ جای هيچگونه اشتباهی نداريم و با تمركز كامل و تلاش شبانه‌روزی به نحوي  پيش خواهيم رفت كه انشالله در انتهای ليگ كار نكرده‌ای نداشته باشيم و افسوس چيزی را نخوريم كه شايد اگر انجام مي‌داديم نتيجه بهتري حاصل می‌شد‌، پس با تمام تمركز و پتانسيل كاري به نحوي ادامه خواهيم داد كه در آخر حسرت نخوريم.

سرمربي فجرسپاسی تاکید کرد: به همکاران پرتلاشم در کادرفنی و بازیکنان پرانرژی و باروحیه‌ی تیم خدا قوت می‌گویم که تمام تمرکز خود را روی موفقیت مجموعه گذاشته‌اند و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و در این روزهای سخت ما را به آینده امیدوارتر می‌كنند.