به گزارش "ورزش سه"، با توجه به شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم، حالا تیم نکونام فرصت فوق العاده ای برای کسب پیروزی و افزایش فاصله اش با یکی از رقبای اصلی در راه کسب عنوان قهرمانی دارد. با این حال، آبی ها امروز و در دیدار برابر صنعت نفت، کار راحتی در پیش نخواهند داشت.

با توجه به حکم کمیته انضباطی، استقلال باید امروز و در استادیوم خالی آزادی تهران به مصاف صنعت نفت برود. جواد نکونام برای این بازی از رافائل سیلوا در ترکیب اصلی استفاده کرده و مهرداد محمدی نیز نیمکت نشین شده تا آرمان رمضانی زوج بلانکو در خط حمله باشد.

در سمت مقابل نیز صنعت نفت پس از شکست برابر استقلال ملاثانی در جام حذفی، به دنبال کسب امتیاز در این مسابقه است تا بتواند به ناکامی های خود طی مسابقات گذشته پایان دهد.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های استقلال و صنعت نفت را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:

بازی از هفته شانزدهم - بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر 
جمعه: 27/11/1402 ؛ ساعت: 17:15 
ورزشگاه: آزادی تهران /  بدون حضور تماشاگر 
گروه داوری: حسن اکرمی / کمک ها: علیرضا ایلدرم – امیرمحمد داودزاده ؛ داور چهارم: شبیر بهروزی  / ناظر: اسماعیل صفیری


استقلالترکیب استقلال:
سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، سید ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، گوستاو بلانکو، آرمان رمضانی
سرمربی: جواد نکونام

نفت آبادانترکیب صنعت نفت:
پیام پارسا، عرفان قهرمانی، حسین شنانی، طالب ریکانی، رضا امانی نژاد، یوسف کی شمس، میثم تهی دست، فیاض میردورقی، فرشاد محمدی مهر، محمدصادق بارانی، امیرمحمد پناهی
سرمربی: سهراب بختیاری زاده


کرنومترلحظات حساس:

دقیقه 4: استقلال صاحب یک ضربه خطا شد که ارسال مهدی پور به روی دروازه با ضربه سر مرادمند به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 14: ضربه طالب ریکانی با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.