به گزارش "ورزش سه"، آنگه پوستکوگلو به جدیدترین مربی لیگ برتر انگلیس تبدیل شده که به جانشینی یورگن کلوپ در لیورپول واکنش نشان می‌دهد.

روبرتو دی‌زربی از برایتون و استیون جرارد از الاتفاق عربستان، مربیانی هستند که نام آن‌ها به عنوان گزینه جانشینی کلوپ مطرح شده، اگرچه گزینه اصلی و مورد قبول طرفداران ژابی آلونسو از بایرلورکوزن است.

کلوپ قرار است در پایان فصل لیورپول را ترک کند و او تایید کرد که حاضر نیست قراردادش را تمدید کند، چراکه نیاز به استراحتی طولانی مدت دارد.

آنگه پوستکوگلو در نشست خبری پیش از بازی مقابل ولورهمپتون در هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس، درباره اینکه نامش در لیست نامزدهای نهایی جانشینی مربی آلمانی لیورپول مطرح شده، گفت: "ممکن است در این لیست باشم. فکر نمی‌کنم بخواهم چیزی در این مورد بگویم، چون فکر نمی‌کنم در حال حاضر به دلیل اولویت‌های زندگی و حرفه‌ام، این موضوع هرگز به ذهنم خطور کند."

1991598

بولت سرشاخهوضعیت مصدومان؟

دسینی اودوگی هفته گذشته مصدوم شد و برای بازی فردا در دسترس نیست. فکر نمی‌کنم البته مشکل بسیار جدی داشته باشد. پدرو پوررو در تمرینات دچار آسیب شد، احتمالاً چند هفته نیاز به استراحت دارد. احتمالاً مهمترین مورد برای ما فریزر فورستر است. او پایش شکسته و احتمالاً یکی دو ماه آینده را از دست خواهد داد.

بولت سرشاخهوضعیت رادو دراگوشین؟

او عالی بوده و سخت کار می‌کند. او در جنوا بازی می‌کرد. اگر بازی کردن تمام چیزی بود که او به آن علاقه داشت، در جنوا می‌ماند. اگر می‌خواهید به باشگاه‌های بزرگ بروید، این بخشی از روند است. او این را می‌دانست که نیمکت‌نشین می‌شود و به همین دلیل من او را در اینجا می‌خواستم، زیرا می‌دانست که بازی کردن در اینجا برای هیچ بازیکنی از قبل تایید شده نیست.

بولت سرشاخهبرنان جانسون؟

او خوب کار می‌کند و بازیکنان خط حمله را در موقعیت گلزنی قرار می‌دهد. او روش بازی ما را درک می‌‎‌کند و به خوبی موقعیت خلق می‌‎کند. کاری که او انجام می‌دهد متفاوت است و به هیچ وجه آسان نیست.