به گزارش "ورزش سه"، استقلال در نخستین دیدار از دور برگشت رقابت های لیگ برتر موفق شد با تک گل مهدی مهدی پور از سد صنعت نفت آبادان عبور کرده و صدر جدول را حفظ کند.

جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که مشروح آن را در زیر می خوانیم:

* محروم شدیم تا نه سیخ بسوزد نه کباب
در ابتدا این برد را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم و جای آنها واقعا در استادیوم خالی بود. به خاطر اینکه نه سیخ بسوزد و نه کباب، تیم ما را هم از حضور هواداران محروم کردند. خوشحالیم که بازی را توانستیم ببریم و 3 امتیاز را به هواداران تقدیم می‌کنیم.

* تغییر تاکتیک دادیم و توانستیم موقعیت گل ایجاد کنیم
تمام تلاش‌مان را کردیم که بازی خوبی انجام دهیم. می‌دانستیم برای تیمی که شرایط خوبی در جدول ندارد، در نیم‌فصل دوم هر پانزده بازی مرگ و زندگی است. در نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم و توانستیم موقعیت گل ایجاد کنیم. در نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم و گل زودهنگامی که در نیمه دوم زدیم باعث شد موقعیت‌های دیگری به دست بیاوریم و بازی را با اختلاف دو، سه گل ببریم.

* طبیعی بود که نیمه اول خیلی خوب نبودیم
بازی را سخت کردیم و در اواخر بازی حریف ما را تحت فشار گذاشت ولی خداراشکر موقعیتی به آنها ندادیم. در نیمه اول طبیعی بود که خیلی خوب نبودیم ولی در نیمه دوم خوب بازی کردیم و توانستیم ببریم. باید ادامه دهیم و ببینیم در ادامه مسیر چه اتفاقی می‌افتد.

تکمیل می شود...