به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا روز چهارشنبه ۲۱ فوریه در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا به مصاف ناپولی خواهد رفت.

بارسلونا شرایط خوبی ندارد و حتی بسیاری از هواداران معتقدند ژاوی هرناندز و تیمش شانس زیادی برای صعود به دور بعد چمپیونزلیگ ندارند. آنها در بازی قبلی‌شان مقابل گرانادای ته جدولی در خانه با نتیجه ۳-۳ متوقف شدند.

در سمت دیگر لیگ قهرمانان اروپا تنها راه ژاوی برای موفقیت در این فصل است. آنها با شکست برابر اتلتیک بیلبائو از کوپا دل ری کنار رفتند و با توجه به فاصله ۱۰ امتیازی تا صدر جدول لالیگا شانس بسیار کمی برای قهرمانی دارند.

1991693

با این حال غیبت احتمالی ستاره خط حمله ناپولی می‌تواند آنها را در وضعیت خوبی برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی قرار دهد. ویکتور اوسیمن پس از پایان جام ملت‌های آفریقا و نایب قهرمانی با نیجریه هنوز به اردوی ناپولی اضافه نشده است.

او هنوز حتی به ایتالیا هم بازنگشته و همین موضوع حضورش مقابل بارسلونا را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. علاوه‌بر این، ستاره ناپولی ناراحتی‌های جسمی‌ای هم دارد که ممکن است او را برای مدت بیشتری از میادین دور نگه دارد.