به گزارش ورزش سه سعید صادقی در شروع مسابقه با آلومینیوم اراک به عنوان وینگر راست به میدان رفت اما در نیمه دوم جای خود را با مهدی ترابی عوض کرد و در جناح چپ حضور داشت.

صادقی که خودش بیشتر علاقه دارد تا در جناح چپ بازی کند در این سمت چهره موفق‌تری بود و ضمن تکاپوی بیشتر، بهتر و راحت‌تر در موقعیت گلزنی قرار می‌گرفت.

وینگر سرخ‌ها با وجود دوندگی بسیار و سرعتی که در حمل توپ داشت و در کارهای ترکیبی موفق عمل می‌کرد در گلزنی ناکام بود و سه موقعیت خوب را از دست داد.

بهترین موقعیت‌های صادقی هم زمانی نصیبش شد که در جناح چپ بازی می‌کرد و تغییر پست داده بود.

1991650

دقیقه 63 پاس پشت دفع ترابی در حالی به صادقی رسید که او با کنترل مناسب و ضربه نهایی می‌توانست دروازه ایرالکو را باز کند اما در کنترل درست توپ عاجز ماند.

او در دقیقه 79 با شیفت به مرکز زمین باز هم با پاس ترابی موقعیت بسیار خوبی برای شوتزنی و باز کردن دروازه گوهری داشت اما شوت او با اختلاف نسبتا کم از کنار دروازه میزبان عبور کرد.

بهترین موقعیت اما در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده نصیب بازیکن شماره 21 سرخ‌ها شد و او آخرین شانس گلزنی تیمش را از دست داد.

در این صحنه و در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده هم او با پاسی قطری پشت مدافعان حریف صاحب توپ شد و با کوچکترین تعلل اجازه داد با دخالت مدافع حریف بهترین شانس تیم برای رسیدن به گل مساوی از دست برود.