به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ پس از پیروزی 4-1 لیورپول مقابل برنتفورد، آخرین وضعیت مصدومیت داروین نونیز، کرتیس جونز و دیوگو ژوتا را به‌روزرسانی کرد.

این 3 بازیکن در جریان بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس در ترکیب لیورپول حضور داشتند اما هر کدام به دلیل مصدومیت جریان بازی را ترک کردند.

جونز و ژوتا در جریان نیمه اول از ترکیب خارج شدند و نونیز هم بین دو نیمه با کودی خاکپو تعویض شد. این بازیکنان باید مورد آزمایش دقیق تیم پزشکی قرار بگیرند تا وضعیت‌شان به صورت واضح مشخص شود اما یورگن کلوپ توضیحاتی در این خصوص ارائه کرده است.

1991954

کلوپ در کنفرانس خبری پس از بازی امشب گفت: "باید ببینیم چقدر این مصدومیت‌ها هزینه دارد، ما هنوز این را نمی‌دانیم. کورتیس از ناحیه قسمت پایین ساق پا یا بالای مچ پا مصدومیت شده است. خواهیم دید که وضعیت چطور است. او از این ناحیه احساس درد داشت اما صد درصد مطمئن نبود. اینکه کورتیس نتوانسته بازی کند یعنی اتفاق مهمی افتاده چون او در هر صورت بازی می‌کند."

او درمورد وضعیت ژوتا گفت: "شرایط دیوگو احتمالاً بدتر از بقیه است. من او را ندیدم اما شنیدم که وضعیت او عالی به نظر نمی‌رسد، بنابراین باید ببینیم چه می‌شود."

سرمربی لیورپول درباره وضعیت نوینز همچنین گفت: "داروین را از زمین خارج کردیم چون او واقعاً کمی احساس درد داشت، اما واضح است که باید سریع از ترکیب خارج می‌شد و این همان کاری است که ما انجام دادیم، بنابراین او را بیرون آوردیم و کودی خاکپور را به زمین آوردیم و این واقعاً خوب بود."

کلوپ در پاسخ به این سوال که آیا جونز پس از مصدومیت با عصا ورزشگاه را ترک کرد یا خیر، پاسخ داد: "بله، اما طبیعی است. من هنوز با او صحبت نکردم، وقت ندارم چون کم و بیش اینجا در استادیوم برای مصاحبه و این‌جور چیزها به این سو و آن سو می‌روم. نمی‌دانم اوضاع در نیمه دوم چگونه پیش رفت، زیرا او را در نیمه دوم دیدم که خوب بود، اما نمی‌دانم از آن زمان چه اتفاقی افتاد."