به گزارش "ورزش سه"، این مدافع کناری کانادایی مورد نظر رئال مادرید، در مجموع 13 میلیون یورو در سال به اضافه پاداش برای امضای قرارداد جدید خود با بایرن پس از سال 2025 درخواست کرده و باواریایی‌ها نمی‌خواهند تسلیم خواسته‌های او شوند و اگر توقعاتش خود را کاهش ندهد، با فروش او در تابستان موافقت خواهد کرد. گفته می‌شود مدتی است که مذاکرات او و بایرن کامل متوقف شده است و این بازیکن به طور قطع بایرن را در تابستان ترک خواهد کرد.

1988667

به گفته رسانه‌های اسپانیایی رئال مادرید به شدت برای تقویت خط دفاع خود به دنبال این ستاره است و خود دیویس هم برای پیوستن به رئال تمایل نشان داده است. اما امروز خبری عجیب توسط خرارد مورنو، خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسا، منتشر شد. گفته می‌شود دیویس و مدیر برنامه‌هایش سه روز است که در بارسلون حضور دارند و این ستاره امروز به مدت سه ساعت با همراهانش در هتلی با دکو، مدیر ورزشی بارسا، مذاکره کرده‌اند. این بازیکن درخواست 12 میلیون یورو دستمزد سالانه به علاوه مزایای دیگر کرده است.

به گفته مورنو، دیویس می خواسته تا مذاکرات در نهایت محرمانگی انجام شود و به همین دلیل از دکو درخواست اتاق خصوصی برای انجام مذاکرات کرده که باشگاه نتوانسته آن را برآورده کند چون که در آن زمان هتلی که بارسا او را به آن دعوت کرده بوده، اتاق خالی نداشته است.