به گزارش "ورزش سه"، گزارش‌های پرشمار رسانه‌ها درباره آینده نیمکت بایرن مونیخ همچنان ادامه دارد. برخی از رسانه‌ها معتقدند بایرن به‌طور کامل همه احتمالات را کنار گذاشته است و قصد دارد تا پایان فصل از توماس توخل حمایت کند.

در سمت دیگر رسانه‌هایی مانند بیلد، حمایت مدیران بایرن مونیخ از توخل را رد نکرده‌اند، اما مدعی شده‌اند که آنها بازی به بازی عملکرد مربی آلمانی را نظاره و بررسی می‌کنند و در صورت عدم بهبود اوضاع، حکم اخراج او را امضا می‌کنند.

بیلد از مربیان زیادی مانند زین الدین زیدان، هانسی فلیک، ژابی آلونسو به‌عنوان گزینه‌های احتمالی جانشینی توخل نام برده اما هر گونه تماس با این مربیان را به‌طور کامل تکذیب کرده است.

1992793

کریستین فالک، خبرنگار معروف، دقایقی پیش در توییت‌هایی پیاپی همه اخبار رسانه‌های دیگر مبنی بر تماس بایرن با مربیان دیگر را رد و اعلام کرد بایرن هنوز قدم جدیدی در راستای انتخاب مربی جدید برنداشته.

فالک در یک توییت از وجود یک نام جالب در لیست بایرن مونیخ برای جانشینی توخل گفته است. طبق این توییت، سباستین هوینس، سرمربی اشتوتگارت و برادرزاده اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن، نامزد مربی‌گری بایرن است. البته او تا تابستان در دسترس نیست و اگر باواریایی‌ها می‌خواهند او را انتخاب کنند باید تا پایان فصل صبر کنند.