به گزارش ورزش سه، این شایعه‌ای است که از همان ابتدا در مورد سرمربی برزیلی جدید سرخپوشان شکل گرفت اما زمانی به اوج خود رسید که اوسمار در استوری اینستاگرام خود برای تبریک تولد افشین پیروانی صورت گل‌محمدی را مخدوش کرد تا صحبت‌های بیشتری در این زمینه مطرح شود. جالب اینکه یحیی هم ترجیح در مصاحبه خود حمایت خاصی از اوسمار به میان نیاورد.

اما اوسمار در اولین ملاقات خود با خبرنگاران حوزه پرسپولیس در تهران صحبت‌های کاملا برعکس این شواهد و شایعات را مطرح کرد. او در حالی که زمان بدنش هم این را نشان می‌داد، با احترام کامل نسبت به یحیی گل‌محمدی صحبت کرد و تمجید جالبی را از او انجام داد.

اوسمار که با این سوال مواجه شده بود که آیا بازیکنان با او هم به اندازه یحیی گل‌محمدی ارتباط خوبی دارند، گفت: سوال خیلی سخت و مهمی پرسيدید، چون درباره کسی صحبت می‌کنید که من را به فوتبال ایران آورد. آقا یحیی بسیار قابل احترام است و من او را خیلی دوست دارم. ایشان یک انسان برنده هستند و انسان بسیار خوبی محسوب می‌شوند.

او ادامه داد: ما دو نفر هستیم که با هم آشنا شدیم، به هم احترام می‌گذاریم و یکدیگر را دوست داریم. ما لحظات سختی داشتیم اما لحظات خوبی را هم کنار یکدیگر تجربه کردیم و به نتایج خوبی هم رسیدیم. من هیچوقت ارتباطی را که بازیکنان با آقا یحیی داشتند، با ارتباطی که بازیکنان با من دارند مقایسه نمی‌کنم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: رابطه با بازیکنان به عنوان دستیار با رابطه‌ات به عنوان سرمربی که قرار است یازده بازیکن را انتخاب کنی تا وارد زمین بشوند، خیلی متفاوت است. امیدوارم با گذشت زمان رابطه خوبی بین من و بازیکنان باشد اما هیچوقت نمی‌توانم رابطه خودم با بازیکنان را با رابطه آقا یحیی با بازیکنان مقایسه کنم.