به گزارش "ورزش سه"، مارتینو تایید کرده است که مسی و لوئیس سوارز هر دو برای شروع بازی افتتاحیه فصل MLS اینترمیامی مقابل رئال سالت لیک آماده هستند. مسی با مصدومیت کشاله ران خود که باعث شد در طول تور پیش فصل نتواند زیاد بازی کند، دست به گریبان بود. با این حال، مارتینو در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که این دو و همچنین سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا، کاملا آماده هستند و می‌خواهند تا پروژه جدید را برای قهرمانی آغاز کنند. بوسکتس پس از اینکه در دیدار دوستانه با ویسل کوبه قربانی یک تکل ترسناک شد، اکنون به خوبی بهبود یافته است.

1993085

این خبر خوبی برای مارتینو خواهد بود، زیرا او برای شروع فصل جدید آماده می شود، جایی که انتظارات زیادی از تیمش وجود دارد. همه نگاه‌ها به برنده 8 توپ طلا خواهد بود تا جام قهرمان MLS را به اینتر میامی تحویل دهد و فصل گذشته ناامید کننده لیگ را جبران کند.

مارتینو همچنین گفت: "معلوم است که ما هنوز جامی نبرده‌ایم. ما می‌خواهیم هر جامی را که در آن بازی می‌کنیم به دست آوریم. این بسیار پیچیده خواهد بود زیرا تیم‌های بسیار خوبی وجود دارند. چند تیم بسیار آماده با رویاهای مشابه ما، اما فکر می‌کنم تیم بسیار خوبی داریم برای کسب رویامان داریم."