به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته دیدار معوقه‌اش از هفت هجدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را برگزار کرد و با یک گل برابر برنتفورد به پیروزی رسید. 

تک گل این بازی را هالند به ثمر رساند که در چند هفته اخیر به دلیل عملکردش و فرصت‌های خوبی که برابر دروازه حریفان از دست داده بود با انتقادهای زیادی مواجه شد اما توانست شرایط را به سود خودش تغییر دهد و بار دیگر سه امتیاز مهم را برای تیمش به ارمغان بیاورد. 

گواردیولا در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط این ستاره تیمش اظهار داشت:« نباید از بزرگترین گلزنان و مهاجمانی که همیشه گل‌های زیادی به ثمر می‌رسانند انتقاد کرد چون آنها بدون شک دهان شما را خواهند بست. این اتفاق دیر یا زود رخ می‌دهد. 

1993120

هالند به دلیل مصدومیت تقریبا دو ماه بازی نکرد. هفته گذشته هم روزهای بسیار سخت و دردناکی را سپری کرد چون مادربزرگش از دنیا رفت و این اتفاق برای هر انسانی سخت است. او در بهترین شرایطش نیست و این موضوع به خاطر دوری دو ماهه‌اش از میادین طبیعی است.

ما درباره موضوعات مختلفی حرف زدیم اما او هیچ اشاره‌ای به مرگ مادربزرگش نکرد. پس از آن بود که درباره این اتفاق هم صحبت کردیم. من درباره احساس خودش و پدرش با او حرف زدم.

در چنین سبک دیدارهایی مانند بازی با برنتفورد، شما به بازیکنی مانند ارلینگ نیاز دارید. ما امروز نتوانستیم از کوین دی بروینه استفاده کنیم و نمی‌خواستیم روی او ریسک کنیم. استونز و آکانجی هم از جمله ستاره‌های امروز ما بودند.»