به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان بایرن مونیخ بعد از مسجل کردن قهرمانی خود در بوندس‌لیگا و البته شکست این هفته مقابل ماینتس، برای برگزاری اردویی دو روزه راهی منطقه توریستی ایبیزا در اسپانیا می‌شوند. حسن صالح حمیدزیچ، مدیر بایرن مونیخ مدعی شد این سفر برنامه پیشنهادی خود بازیکنان بوده و پایه‌های تیم در چنین سفرهایی قوی‌تر خواهد شد.

حسن صالح حمیدزیچ گفت: "تیم ما در این فصل اهداف بالاتری را برای خود در نظر گرفته و از زمان حذف از لیگ قهرمانان به مسیر آینده خود خیلی فکر کرده است. ما فکر می‌کنیم نتیجه این اتفاق مثبت باشد، زیرا من به‌عنوان یک بازیکن یاد گرفتم که چگونه بعد از شکست می‌توان قدرت تیم را افزایش داد.

اردوی بایرن مونیخ در ایبیزا؟ هفته گذشته بازیکنان به ما اطلاع دادند که می‌خواهند دو روز را به‌صورت گروهی در ایبیزا سپری کنند. ما نیز این برنامه را به‌عنوان یک اقدام برای ساختن پایه‌های تیمی قبول کردیم. این اقدام مشترک برای تیم می‌تواند پایه مهمی برای آینده باشد. تردیدی وجود ندارد بازیکنان بایرن مونیخ در دیدار برابر اشتوتگارت با تمام توان بازی خواهند کرد تا با برگزاری جشن قهرمانی در ورزشگاه آلیانس آره‌نا، برای هواداران پایان خوبی را در این فصل رقم بزنند."