به گزارش "ورزش سه"، اورتون امروز در دیداری دشوار با تک گل ریچارلیسون از سد چلسی عبور کرد و جوردن پیکفورد بارها در طول مسابقه با واکنش‌های خیره کننده خود دروازه تافی‌ها را نجات داد. حالا جوردن پیکفورد در پایان این دیدار مدعی شد چلسی کیفیت بالایی دارد و آنها موفق به کسب پیروزی مهمی برای مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شدند.

جوردن پیکفورد گفت: "من و بازیکنان بسیار پرشور هستیم؛ امروز این نتیجه برای ما بسیار مهم بود. شخصیت و روحیه تیمی ما، امروز اورتون را به حرکت درآورد و هوادارانی که پشت سر تیم بودند، عملکردی فوق العاده و باورنکردنی داشتند. این بازی مربوط به امروز بود و ما از این پیروزی لذت خواهیم برد، اما از فردا روی هفته آینده و بازی‌های بعدی اورتون تمرکز خواهیم کرد. 

من تمام هفته سخت برای این دیدار تلاش کردم. بازیکنان تیم به شما کمک می‌کنند و یک دروازه‌بان نیز با عکس العمل‌های خود این کار را انجام می‌دهد و این ارزشمند است. این برتری حاصل یک تلاش تیمی است و این عملکرد، وظیفه من در مسابقه امروز بود. 

ما از کیفیت چلسی آگاه بودیم و آنها قهرمان لیگ قهرمانان اروپا هستند، اما ما در گودیسون پارک این احساس را داشتیم که با تلاش و فداکاری فراوان به نتیجه می‌رسیم. هواداران اورتون بسیار پرشور هستند. شنیدن این سر و صدا هنگام ورود اتوبوس به استادیوم شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. ما هنوز پنج بازی داریم و هر وقت زمانش رسید به آنها فکر خواهیم کرد."