به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان که مدت زیادی نیست سهراب بختیاری‌زاده را به عنوان سرمربی بالای سر خود می‌بیند، برای عبور از بحران موجود و بالا آمدن در جدول تلاش می‌کند.

برزیلی‌های فوتبال ایران هفته گذشته مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی یک بر صفر مغلوب شدند، اما با انگیزه زیاد کار خود را پیش می‌برند و امیدوارند در دربی حساس خوزستان به یک پیروزی دلچسب برسند.

1993206

نفتی‌ها با 11 امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارند و در بازی هفته هفدهم فرصت مناسبی دارند تا با عبور از فولاد خوزستان به شرایط خوب جدول برگردند. البته که حریف آنها هم با وجود حواشی روزهای اخیر و اینکه هنوز سرمربی جدیدی را بالای سر خود نمی‌بیند، تیم دست و پا بسته ای نیست و برای کسب امتیاز وارد کارزار آبادان می‌شود.

1993207

با همه این مسائل سهراب بختیاری‌زاده سعی دارد تیمش را به بهترین شکل آماده مصاف با فولاد کند. او خوب می‌داند که در صورت پیروزی در مسابقه حساس عصر پنجشنبه تا حد زیادی از نظر روحی تیمش در شرایط مناسب قرار می‌گیرد و به بقا در مسابقات لیگ برتر امیدوارتر خواهد شد. اتفاقی که هواداران صنعت نفت هم در انتظار آن هستند و برای رسیدن به این مهم از هرگونه حمایتی دریغ نخواهند کرد.

1993208

بی‌شک در بازی فردا هواداران صنعت نفت آبادان برای حمایت از تیم خود در ورزشگاه حاضر می‌شوند تا شاید بتوانند با کسب پیروزی خانگی مقابل فولاد شرایط بهتری را در جدول رده‌بندی لیگ برتر برای خود دست و پا کنند.