به گزارش "ورزش‌سه"، در این جلسه تمرینی که شب گذشته از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت محلی ریاض برگزار شد، بازیکنان سپاهان به دلیل ترافیک شدیدی که در پایتخت عربستان وجود داشت با کلافگی به زمین تمرین وارد شدن اما پس از چند دقیقه این کلافگی جای خود را به شور و انگیزه‌ای داد که آنها در طول سفر به عربستان دنبال آن هستند و امیدوارند شکست رفت را در عربستان با نتیجه‌ای شیرین عوض کنند. 

کار تمرین بازیکنان سپاهان با گرم کردن آغاز شد و سپس ز آنها در دو گروه تقسیم شدند و شروع به پاسکاری در فضای کوتاه کردند. در بخش بعدی تمرین آنها در یک نیمه زمین جمع شدند و با کاورهای متفاوت کارهای تاکتیکی مورد نظر مورایس را که باز هم پاسکاری های سریع در فضای فشرده بود تمرین کردند. در این بخش تمرین مورایس با حرارت زیادی نکات تاکتیکی را به بازیکنان منتقل می کرد و فردین فقیهی مترجم فعال اردوی سپاهانی‌ها نیز با همان حرارت حرف‌های سرمربی پرتغالی را به بازیکنان انتقال میداد. 

1993193
1993194
1993195
1993196
1993197
1993198
1993199
1993200
1993201
1993202

در نهایت در بخش پایانی تمرین طلایی پوشان اصفهانی به دو گروه تقسیم شدند و در یک نیمه زمین فوتبال شروع به انجام یک بازی درون گروهی کردند. در این بخش از تمرین هم مورایس تاکتیک‌های مختلف را در فاز دفاعی و هجومی مورد استفاده قرار داد و گاهی بازیکنان را در پست‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌داد تا آنها را با توجه به شرایطی که ممکن است در بازی روز پنجشنبه ایجاد بشود، محک بزند.

اما جالب‌ترین بخش تمرین شب گذشته طلایی پوشان اصفهانی در شهر ریاض جایی بود که آنها پس از پایان تمرین کار خود را رها نکردند و با جمع شدن روی یک دروازه ابتدا با ارسال‌هایی که هوگو آلمیدا داشت ضربه زدن به دروازه را با پایین‌ترین ضرب ممکن در دستور کار قرار دادند و سپس به تمرین پنالتی پرداختند.

سپاهان در بازی رفت در ورزشگاه نقش جهان در شرایطی که شایسته نتیجه بهتری بود با شکسته سه بر یک زمین مسابقه را ترک کرد و حالا در ریاض به دنبال جبران این نتیجه و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است و در این مسیر ممکن است این کار این تیم به ضربات پنالتی هم بکشد.

در حالی که بسیاری از اهالی فوتبال با توجه به شرایط تیم فوتبال الهلال بازگشت سپاهان در ریاض و پیروزی مقابل غول قدرتمند عربستانی را بسیار محتمل می‌دانند اما در اردوی طلایی پوشان امیدواری زیادی برای رقم زدن یک نتیجه تاریخی وجود دارد.