به گزارش ورزش سه، از چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر، گل‌گهر در سیرجان میزبان پیکان تهران خواهد بود. دیداری که در بازی رفت با نتیجه تساوی بدون گل همراه بود.

گل‌گهر از آغاز مجدد بازی‌ها پس از تعطیلات زمستانی، نتایج خوبی گرفته و توانسته در دیدار جام حذفی برابر نیکا پارس چالوس و دیدار لیگ برتری خارج از خانه برابر فولاد به برتری برسد و حالا هم می‌خواهد از دو بازی پیاپی خود که در سیرجان خواهد داشت، حداکثر امتیازات را گرفته و وضعیت خود را در جدول بهتر کند.

در سمت مقابل پیکان شرایط خوبی در جدول رده‌بندی ندارد و این تیم جزو تیم‌های فانوس به دست لیگ برتر محسوب می‌شود. نکته بسیار منفی درباره خودروسازان اینکه، آن‌ها تا اینجای فصل فقط یک برد به دست آورده‌اند که در هفته هفتم لیگ برتر بوده و پس از آن رنگ‌ پیروزی را ندیده‌اند و باید دید غلامرضا عنایتی که در دو تقابل قبلی خود با گل‌گهر به عنوان سرمربی دو شکست را پذیرا شده، خواهد توانست با کسب اولین پیروزی لیگ برتری خود با پیکان به این طلسم منفی طولانی مدت پایان دهد یا نه.


کرنومتر هفته هفدهم لیگ برتر خلیج فارس/چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲؛ گل گهر - پیکان
پاس گل استادیوم شهید سلیمانی سیرجان
سوت داوران: احمد محمدی؛ کمک داورها: بهزاد پناهی / امین قدیری داور چهارم: مهدی اجاقی / ناظر: حسین نجاتی


گل گهر ترکیب گل گهر:
محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاقی پور، مسیح زاهدی، سامان فلاح، بهنام برزای، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده روح، علیرضا کوشکی، اریک باگناما، سعید سحرخیزان و روبرتو تورس
سرمربی: مارینوس اوزونیدیس

پیکانترکیب پیکان:
ایمان صادقی، محمد آژیر، دانیال جهانبخش، محمدحسین فلاح، علی‌اکبر رنجبر، معین عباسیان، جواد آزاده، غلام ثابت‌ایمانی، سامان نریمان‌جهان، حامد پاکدل و علی قربانی
سرمربی: رضا عنایتی


کرنومتر لحظات حساس:

دقیقه ۲: ارسال روبرتو تورس از سمت راست دروازه پیکان، با ضربه سر فلاح همراه شد که این توپ جایی در چارچوب نداشت.