به گزارش "ورزش سه" در شرایطی که از روز گذشته گمانه‌زنی‌هایی پیرامون تغییر محل برگزاری دیدارهای شهرخودرو و عدم توافق مدیران ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) با مدیران تیم مشهدی و تداوم میزبانی عنابی‌پوشان در ورزشگاه ثامن الائمه به گوش می‌رسید، سازمان لیگ فوتبال ایران امروز به‌صورت رسمی این خبر را تایید کرد.

در شرایطی که هفته گذشته سازمان لیگ ورزشگاه امام رضا(ع) را میزبان دیدار شهرخودرو-صنعت نفت در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اعلام کرده بود، اما امروز سایت سازمان ورزشگاه ثامن الائمه مشهد را میزبان تیم شهرخودرو تا پایان لیگ بیست و یکم اعلام کرد.

بر این اساس سه تقابل تیم مشهدی برابر صنعت نفت آبادان، پیکان تهران و فولاد خوزستان تا پایان فصل در ورزشگاه ثامن الائمه به انجام می‌رسد.

جالب آن‌که با اعلام سازمان لیگ ساعت دیدار با صنعت نفت هم تغییر پیدا کرده و به جای ساعت 18، عنابی‌پوشان مشهدی از ساعت 17:30 سه‌شنبه 13 اردیبهشت به مصاف صنعت نفت آبادان می‌روند.

گفتنی است که بعد از اعلام رسمی سازمان لیگ، باشگاه شهرخودرو هم بیانیه‌ای را صادر کرده و ضمن اعلام نامه‌نگاری با مدیران عالی‌رتبه ورزش استان، درخواست خود برای حضور هواداران را در ورزشگاه در تقابل با صنعت نفت اعلام کرده است.