به گزارش "ورزش سه"، و به نقل از بیلد صبح چهارشنبه جو جدی در زمین تمرین بایرن حاکم بود. چرا که تیم مونیخی با وجود قراردادی که تا سال 2025 اعتبار دارد، تصمیم گرفته در پایان فصل راه خود را زودتر از موعد از توماس توخل جدا کند چون که مدیران می خواهند به افت تیمشان واکنش نشان دهند، تیمی که اخیراً در سه شکست متوالی مقابل لورکوزن (0:3)، لاتزیو (0:1) و بوخوم (2:3) به بدترین روزهای  خود رسیده است. باشگاه می‌خواهد تا پایان ژوئن بدون تغییر مربی دوام بیاورد، اما پس از آن تغییر جهت دهد.

با وجود همه ناامیدی ها در روز سقوط سرمربی، خبرهای خوبی نیز در آغاز آماده سازی برای بازی خانگی بعدی بایرن در بوندس لیگا در در خانه مقابل لایپزیگ منتشر شد؛کنراد لایمر روز چهارشنبه برای اولین بار پس از مصدومیت عضلانی ساق پا در پیروزی 1-0 مقابل یونیون برلین در پایان ژانویه، دوباره با تیم تمرین کرد و کل جلسه را در زمین حضور داشت.

1993502

در ابتدا فرض بر این بود که او به مدت شش تا هشت هفته مصدوم خواهد بود. اما پس از اینکه لایمر چند روز گذشته دوباره به صورت انفرادی با توپ تمرین کرده بود، توخل یک هفته پیش توضیح داد که برنامه بازگشت شماره 27 با سرعت بیشتری پیش می رود.

توخل قطعا می تواند از لایمر به عنوان دفاع راست استفاده کند. با توجه به مصدومیت های نصیر مزراوی، ساشا بوی و بونا سار این مربی در حال حاضر به غیر از یوشوا کیمیش، هیچ بازیکنی در سطح بزرگسالان و با تجربه در این پست را در اختیار ندارد.

به هر حال، همچنان مصدومیت ها دست از سر بایرن برنمیدارند توماس مولر امروز با تیم کار نکرد و در عوض به صورت انفرادی در زمین بعدی با مربی بدنسازی هولگر برویچ تمرین کرد. مولر ظاهراً از ناحیه عضلات لگن و ران چپ خود مشکل دارد.