به گزارش "ورزش سه"، بارسا باید امشب بر مایورکا پیروز می شد تا به رتبه دوم لالیگا برگردد و فاصله با سویا را به دو امتیاز افزایش دهد. با گل های ممفیس دیپای و سرخیو بوسکتس، آبی اناری ها به هدف خود رسیدند؛ ضمن اینکه گل دقیقه 79 مایورکا نیز کمی کار را در دقایق پایانی سخت کرد.

 

فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی بارسا در پایان بازی گفت:« تیم بهتر زمین بودیم و به شایستگی برنده شدیم. با وجود گلی که دریافت کردیم، توانستیم دقایق پایانی را به خوبی مدیریت کنیم. از این پیروزی خوشحالم و کاری به دیگر رقبا نداریم. تمرکز روی بازی های پیش رو است و می دانیم که اگر برنده شویم، رتبه دوم را قطعی خواهیم کرد. امشب به اندازه کافی برای پیروز شدن خوب بازی کردیم. سه امتیاز این بازی بسیار مهم بود هرچند می توانستیم بهتر هم بازی کنیم. هدف اول کسب سهمیه است و سپس قطعی کردن رتبه دوم.»

صحبت با ژاوی برای ماندن در بارسلونا:« صحبتی که با ژاوی داشتم بسیار خوب و مثبت بود. او به من گفت که بالاترین اعتماد را به من دارد و حالا همه راضی و خوشحالیم. فکر نمی کنم توقع ژاوی از من بیش از اندازه باشد. طبیعی است که در بارسا همیشه فشارها را حس کنید و این برای هر فوتبالیستی خوب است.»

قهرمانی رئال 4 هفته به پایان:« این شرایطی که به فاصله 5 هفته تا پایان لالیگا داریم، زجرآور است ولی باید قبول کرد که امسال خوب نبودیم. برای اینکه فصل بعد این اتفاق تکرار نشود، باید بهتر از اینها کار کنیم.»