گاوی، هافبک 17 ساله بارسلونا و تیم ملی اسپانیا با بند کفش باز در زمین حاضر می شود؛ ژاوی ضمن تمجید از او به این نکته اشاره داشته که شاید با بند کفش های بسته، این بازیکن نتواند کیفیتی در سطحی که اکنون دارد، ارائه بدهد. 

ژاوی امیدوار است که قرارداد گاوی هرچه زودتر تمدید شود.

طرفداری | بارسلونا در جریان دیداری از هفته سی و چهارم لالیگا میزبان مایورکا بود و سرانجام با یک پیروزی 2-1، به طلسم شکست های متوالی در نیوکمپ پایان داد. ژاوی، سرمربی بارسلونا پس از این دیدار در کنفرانس مطبوعاتی حضور یافت و در مورد عملکرد شاگردانش نکاتی را بیان کرد. 

همه عالی بودند و به خاطر بازگشت آنسو فاتی نیز خوشحالم. متاسفانه پیکه درد دارد اما در تلاش است که برگردد. او به خاطر تیم دارد زحمت می کشد، در حالی که آمادگی 100% ندارد. از نتیجه راضی هستم. پیروزی امروز برای تیم بسیار حیاتی بود؛ دیداری که می توانستیم با نتیجه 3-0 آن را به پایان برسانیم، در نهایت 2-1 تمام شد. در تمام طول هفته روی به حداقل رساندن اشتباهات تاکید داشتیم و در نهایت توانستیم به عذابی که دچار آن بودیم، خاتمه دهیم. توپ های زیادی را به طور کاملا غیرضروری لو می دادیم، باید این مورد را بهبود ببخشیم. با وجود اینها اما از عملکرد تیم راضی هستم. 

دوست دارم از همین‌جا به رئال مادرید به خاطر قهرمانی ای که کاملا شایستگی آن را داشت تبریک بگویم. هدف ما در حال حاضر پیروزی در تمام بازی های باقیمانده برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا است. 

ممفیس دیپای؟ من در مورد آینده کسی صحبت نمی کنم؛ فقط در مورد حال و بازی های پیش رو حرف می زنم. ممفیس را در زمین دیدید چون یک هفته عالی تمرین کرد. شاید اگر بازیکن دیگری بود تسلیم می شد و دست از تلاش می کشید اما ممفیس این گونه نیست. ما در بارسلونا به بازیکنانی با این ذهنیت نیاز داریم. آنسو فاتی به نظر من بیشتر از اینکه وینگر یا مهاجم سایه باشد، یک شماره 9 کامل است. آنسو بازیکن خاص و فوق العاده ای است که چند ماه جای خالی او را حس می کردیم. دی یونگ؟ به فرنکی گفتم که باید دائما تفاوت ها را رقم بزند. همچنین گفتم که بازیکنان کمی در دنیای فوتبال از کیفیت او برخوردار هستند. 

گاوی و بند کفش هایش؟ خودش می گوید که با بند کفش باز راحت تر است. به نظرم شاید با بند کفش بسته نمی تواند تا این حد خوب بازی کند! این پسر شخصیت فوق العاده ای دارد و امیدوارم هرچه زودتر قراردادش تمدید شود. فران تورس؟ بابت گل نزدن هایش نگران نیستم چون در نهایت گلزنی خواهد کرد. او تا همین جا هم چندین گل و پاس گل به تیم هدیه داده و از عملکردش راضی هستم.  

 

خبرنگار اسپانیایی: گاوی در بستن بند کفش هایش مهارت ندارد و موقع بازی آنها را نمی بندد!