به گزارش "ورزش سه"، ژاوی در مصاحبه پس از بازی بارسلونا مقابل ناپولی با برنامه سی‌بی‌اس اسپورت میکا ریچاردز را نادیده گرفت و با شوخی جیمی کاراگر مواجه شد. سرمربی بارسلونا از کاراگر و تیری آنری استقبال کرد، اما از سلام کردن به ریچاردز که به او سلام داده بود، غافل شد.

بارسلونا شب گذشته مقابل ناپولی‌ قرار گرفت و این با گلزنی ویکتور اوسیمن و روبرت لواندوفسکی با تساوی 1-1 به پایان رسیده بود. پس از پایان بازی در ارتباط زنده با ورزشگاه کیت عبدو، مجری برنامه، ژاوی را معرفی کرذ و ریچاردز از او پرسید که حالش چطور است.

ژاوی که متوجه حضور این کارشناس در استودیو نشده بود، گفت:"هی تیتی [تیری آنری]، جیمی، چطورید؟" در آن لحظه ریچاردز شروع به شوخی کرد. او در حالی که به جلو خم شد تا در تصویر قرار بگیرد، گفت:"اوه، ژاوی دلت برای میکا تنگ شده بود؟"

1993680
1993679

سپس کاراگر به شوخی از ژاوی پرسید:"آیا ریچاردز را می‌شناسی؟" سپس ژاوی با خنده پاسخ داد:"بله، البته که می‌شناسم." ریچاردز هم در واکنش به صحبت‌های ژاوی با خوشحالی گفت:"بله، البته او من را می شناسد!"

ژاوی و آنری قبلا در بارسلونا هم تیمی بودند و کاراگر هم در کنار کارنامه درخشان خود، یک بار با ژاوی به عنوان خبرنگار میل اسپورت مصاحبه کرده بود.