به گزارش "ورزش سه"، برگزاری بازی برگشت سپاهان به عنوان تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان به میزبانی ریاض، خبرنگاران رسانه‌های ایرانی را همراه تیم سپاهان کرد تا این بازی را مورد پوشش خود قرار بدهند.

روزنامه الریاضیه عربستان با انتشار گزارشی جالب به حضور خبرنگاران ایرانی در استادیوم کینگدام ریاض پرداخت و در حالی که تصویری از لحظه گزارش خبرنگار "ورزش سه" را در صفحه خود قرار داده بود، نوشت:

* چهره های رسانه ای ایران پنجشنبه در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در ورزشگاه کینگدوم آرنا حضور چشمگیر خود را در رویارویی نماینده خود یعنی تیم اول سپاهان مقابل الهلال میزبان خود ثبت کردند.

1993855

بر اساس آنچه که الریاضیه در سکوی رسانه ای در ورزشگاه رصد کرده است، تعداد نفرات رسانه ایرانی به 12 خبرنگار، عکاس و مجری رسیده بود.

* اهالی رسانه با روند مسابقه تعامل داشتند و برخی از آنها با برعهده گرفتن نقش مربی و هدایت بازیکنان در برخی حملات روی دروازه الهلال مورد توجه قرار گرفتند.

* تعدادی از آنها از جو ورزشگاه ابراز خوشحالی کردند و توضیح دادند که دو روز قبل از مسابقه آمده اند تا همه جوانب مربوط به آن را پوشش دهند.