به گزارش ورزش سه، تیم‌های استان خوزستان با سرمربی‌های بومی که در اختیار دارند در تلاش هستند که از انتهای جدول جدا شوند و شرایطی را رقم بزنند که فصل آینده هم در سطح اول فوتبال ایران حضور داشته باشند، هر سه تیم صنعت نفت، استقلال خوزستان و فولاد شرایط خاصی را دنبال می‌کنند و با اختلاف کم در انتهای جدول مسابقات لیگ برتر قرار دارند.

استقلال خوزستان در ابتدای فصل با سیروس پورموسوی شروع کرد و این مربی تا آستانه استعفا هم پیش رفت اما همچنان در این تیم باقی ماند و هفته گذشته پیروزی دلچسبی مقابل آلومینیوم به دست آورد تا امیدها در این تیم زنده شود.

1941522

فولاد فصل را با منصوریان آغاز کرد، با مارتینز ادامه داد و حالا احمد آل‌نعمه کاپیتان سابق این تیم و ملی پوش فوتبال ایران هدایت فولادی‌ها را برعهده گرفته و مقابل صنعت نفت آبادان اولین سه امتیاز خود را به دست آورد.

1993566

هدایت صنعت نفت آبادان هم پس از عبدالله ویسی در اختیار سهراب بختیاری زاده قرار داده شد تا این ملی‌پوش سابق فوتبال ایران راه‌های خروج از بحران و بازگشت نفت به جدول مسابقات را جستجو کند، او در دو بازی قبل شکست خورده است اما در صحبت‌های خود از آینده و امید صحبت می‌‌کند.

1990213

نکته قابل توجه در این تیم‌ها حمایت سکوها از هر 3 سرمربی است که با محبوبیت خاصی در بین فوتبال دوستان خوزستانی همراه هستند و در حال حاضر حمایت سکوها را همراه خود دارند.

هر سه سرمربی به دنبال تغییر ساختار هستند و امیدوارانه از تلاش برای بقا و بهبود شرایط صحبت می‌کنند، ماموریت ویژه‌ای که در اختیار فرزندان این استان قرار گرفته می‌تواند امید را به این استان بازگرداند و آنها برای حضور در سطح اول فوتبال این کشور تلاش کنند.

تیم فولاد خوزستان با 18 امتیاز یازدهم جدول، استقلال خوزستان با 12 امتیاز 14 جدول و صنعت نفت آبادان با 11 امتیاز در انتهای جدول حضور دارند.