به گزارش "ورزش سه"، الکساندر آرنولد در چند سال اخیر یکی از مهره‌های کلیدی ترکیب لیورپول بوده و عملکرد درخشانی را تحت هدایت یورگن کلوپ در این تیم به نمایش گذاشته است. 

درخشش او در آنفیلد و همچنین در ترکیب تیم ملی انگلیس در جام جهانی و جام ملت‌های اروپا باعث شده است که او هواداران بسیاری پیدا کند و تعداد زیادی از فوتبال‌دوستان انگلیسی علاقه زیادی به این بازیکن در چند سال اخیر پیدا کنند. 

1987619

اما حالا روزنامه سان خبر داده که این محبوبیت برای این ستاره لیورپول دردساز شده و یکی از طرفدارانش اصرار عجیبی به ارتباط داشتن با او دارد و این موضوع برایش دردسرساز شده است. علاقه او تا حدی است که بازیکن محبوبش را تا خانه و رستوران‌هایی که می‌رود دنبال می‌کند. 

همین اتفاق باعث شد که آرنولد چاره دیگری جز این نداشته باشد که شماره تلفنش را عوض کند، دوربین مداربسته به کار بگیرد و حالا هم به استفاده از محافظ برای حفظ امنیتش در خانه و مکان‌هایی که به آن رفت و آمد دارد روی آورده است. 

این زن چند روز پیش در مقابل خانه این بازیکن، در محل تمرین لیورپول و چند رستوران دیده شده است و این اتفاق برای آرنولد بسیار ترسناک بوده و او را وادار به این کار کرده است.