مهاجم هلندی می خواهد به ماجراجویی اش در بارسلونا ادامه دهد. 

ممفیس دیپای از علاقه اش برای ماندن در بارسلونا خبر داد.

طرفداری | بارسلونا در جریان دیداری از هفته سی و چهارم لالیگا میزبان مایورکا بود و سرانجام با یک پیروزی 2-1، به طلسم شکست های متوالی در نیوکمپ پایان داد. ممفیس دیپای، زننده گل اول بارسلونا در این دیدار که اخیرا شایعاتی مبنی بر خروجش از بارسلونا و پیشنهاد هایی که از انگلیس دارد، شنیده می شود، در مصاحبه پس از بازی گفت که دوست دارد چند سال در بارسلونا بماند. بهترین گلزن این فصل بلوگرانا در لالیگا راجع به بازی و آینده اش مطالبی را عنوان کرد.

برد مهمی حاصل شد، مخصوصا این که در خانه به آن رسیدیم. از هدف و خواسته مان طی بازی های آینده آگاهیم. گلزنی برای من همیشه اتفاق مطلوبی است، مخصوصا در راستای بیشتر بازی کردن. اخیرا چند مصدومیت داشتم و حالا دوباره برگشته ام تا به تیم کمک کنم. برای گل اول باید صبور ظاهر می شدیم و به نظرم می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. بازگشت فاتی؟ آنسو برای من بچه خاصی است، یک بچه شاد. از اینکه می بینم او دوباره در زمین می خندد خیلی خوشحالم. همه ما از بازگشت وی خوشحالیم. باید بیشتر به او زمان بدهیم و بیشتر مراقبش باشیم؛ آنسو یک استعداد ویژه است. 

خودم را فصل آینده در بارسلونا می بینم؟ از همان ابتدای فصل می دانستیم که پروژه جدیدی در حال انجام است. به خاطر شوق بازی کردن به اینجا آمدم، بحثی در کار نیست، می خواهم برای تیم مفید باشم، چه این فصل و چه چند سال آینده. 

 نقل و انتقالات بارسلونا | پیشنهاد برای ممفیس دیپای از لیگ برتر انگلیس