به گزارش ''ورزش سه''، بعد از تساوی خاتون و برتری ملوان در هفته سیزدهم لیگ برتر زنان، حالا می‌توان گفت تکلیف قهرمانی پانزدهمین دوره لیگ برتر زنان در هفته شانزدهم و مصاف رو در روی این دو تیم مشخص خواهد شد.

روز گذشته، شاگردان مرضیه جعفری با به ثمر رساندن گل دقایق پایانی از روی نقطه پنالتی توسط زهرا قنبری، از شکست مقابل شهرداری سیرجان گریختند و کماکان به عنوان تنها تیم بدون شکست این فصل، به کار خود در لیگ پانزدهم ادامه می دهند. آن ها هم اکنون با ۳۳ امتیاز در رتبه نخست جدول رده بندی قرار گرفته‌اند. ملوان هم با گل دقیقه ۹۴ موفق به برتری ۲ بر ۱ مقابل کانی کردستان شد و حالا با ۳۱ امتیاز، سایه به سایه خاتون حرکت می کند.

1994373

خاتون و ملوان در هفته چهاردهم به ترتیب به مصاف نماینده البرز و پیکان خواهند رفت که به نظر نمی‌رسد این دو دیدار، چالش زیادی برای دو تیم به همراه داشته باشد. هم خاتون و هم ملوان در دور رفت موفق به برتری مقابل این دو حریف خود شده‌اند. در هفته شانزدهم اما، خاتون به مصاف سپاهانی خواهد رفت که در فصل جاری تیمی متوسط بوده است و شانس خاتونی‌ها به مانند دیدار رفت، برای کسب پیروزی بیشتر است. ملوان هم در این هفته از رقابت‌ها به مصاف نماینده البرزی خواهد رفت که با کسب تنها ۱۱ امتیاز در جایگاه هفتم جدول ۱۰ تیمی لیگ برتر زنان قرار دارد.

در هفته شانزدهم که بیست و هفتم اسفند برگزار می‌شود و اخرین مسابقه فوتبال زنان در سال ۱۴۰۲ خواهد بود، مصاف رو در روی ملوان و خاتون، جدالی حیثیتی خواهد بود. خاتون در صورت برتری در این مسابقه می‌تواند کسب دهمین قهرمانی را برای خود مسجل کند. ملوان هم در صورت برتری در این بازی می‌تواند بعد از ۱۳ سال دوباره به قهرمانی در لیگ برتر زنان نزدیک شود و با عبور از خاتون به صدر جدول برسد.

1994374

البته تمام این فرضیه‌ها در شرایطی است که این دو تیم به مانند مسابقات دور رفت، در دو هفته آتی از سد حریفان خود بگذرند.