به نظر می رسد پشت پرده مطرح شدن نام دو بازیکن پا به سن گذاشته برای پیوستن به استقلال یک موضوع عجیب وجود دارد

یک ایجنت تلاش می کند نام هایی را برای پیوستن به استقلال مطرح کند تا به این شکل بتواند پول بیشتری برای باشگاه های خواهان این بازیکن بگیرد.

به گزارش طرفداری، فرهاد مجیدی که تیمش بعد از سال ها در آستانه قهرمانی در لیگ برتر قرار گرفته است در مدت اخیر از اظهار نظر یا انتشار هرگونه لیست نقل و انتقالاتی خودداری کرده تا تیمش در ۶ هفته پایانی لیگ برتر وارد حاشیه نشود.

با این حال از هفته های گذشته نام بازیکنانی مثل اشکان دژاگه و احسان حاج صفی برای پیوستن به استقلال مطرح شده در حال یکه اولی فصل قبل را سطح پایین تر لیگ قطر بازی کرده و دومی هم در پست دفاع چپ بازی می کند که آبی ها در آن هم جعفر سلمانی و هم‌ ابوالفضل جلالی جوان را در اختیار دارند.

 مطرح شدن این نام ها از آن جهت بسیار عجیب است که فرهاد مجیدی در بیشتر خریدهایش سعی کرده شرط سن و سال را رعایت کند تا به این شکل برای این تیم در سال های آینده پشتوانه سازی کند.

شنیدیم پست پرده مطرح شدن‌ نام بازیکنان پا به سن گذاشته این است که یک ایجنت تلاش می کند با سو استفاده از نام استقلال از باشگاه هایی که واقعا پیگیر جذب این بازیکنان هستند‌‌ پول بیشتری دریافت کنند.

یکی از نزدیکان باشگاه استقلال با تایید این خبر گفت که هرگز مجیدی نامی از این بازیکنان مطرح نکرده است ضمن اینکه در شرایط فعلی دلیلی ندارد اینکار را انجام بدهد چون او نمی خواهد در ۶ هفته باقی مانده تمرکز بازیکنانش را به هم بزند.