به گزارش "ورزش سه"، کانر بردلی، بازیکن جوان لیورپول، پس از پیروزی در فینال جام اتحادیه، با یک پست اینستاگرامی به بن چیلول، مدافع چلسی، کنایه زد.

یورگن کلوپ که در این بازی 10 بازیکن اصلی تیمش را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، با گل دقیقه 118 ویرژیل فن دایک قهرمانی را جشن گرفت. لیورپول در این بازی 6 بازیکن زیر 21 سال داشت.

یکی از جوانانی که فرصت درخشش در ومبلی را به دست آورد، بردلی بود که بعد از مصدومیت رایان گراونبرخ در پست دفاع راست بازی می‌کرد. در جریان نیمه دوم بازی بردلی طی یک صحنه با بن چیلول درگیر شد و هر دو بازیکن با کارت زرد جریمه شدند.

1995162

اگرچه این درگیری داخل زمین توسط بازیکنان دو تیم برطرف شد، اما این مانع از آن نشد که بردلی در رسانه‌های اجتماعی دست از کنایه به بازیکن حریف بردارد. پس از این قهرمانی، این جوان 20 ساله در اینستاگرامش چند عکس از جمله درگیری با بن چیلول منتشر کرد.

نوشته او همراه این تصاویر هیچ اشاره‌ای به درگیری با چیلول نداشت، اما هم‌تیمی‌های او در لیورپول به سرعت به انتخاب این تصویر توسط بردلی واکنش نشان دادند. ابراهیما کوناته یک سری از ایموجی‌های خنده‌دار را کامنت کرد و نوشت: "بله!!!"

1995163

بردلی از عبارت "باشگاه خاص" برای کپشن تصاویر خود استفاده کرد، اما اولین و چهارمین عکس پست او به درگیری با چیلول مربوط می‌شد تا او اینطور شکست مقابل لیورپول را برای بازی حریف ماندگار کند.