به گزارش ورزش سه، پنجره نقل و انتقالاتی زمستان تا ساعاتی دیگر بسته خواهد شد و پس از آن باشگاه‌ها فقط می‌توانند بازیکنان آزاد را به خدمت بگیرند.

در میان تیم‌های بالای جدول، سپاهان تا این لحظه موفق به جذب عیسی عباس و علی اصغر اعرابی شده است. از طرفی پیوستن این دو بازیکن به سپاهان در شرایطی رخ داد که اخباری پیرامون پیوستن علی جاسم عراقی و مذاکره سپاهان با دو گزینه اروپایی به شدت قوت گرفته بود که درنهایت هیچ‌کدام از آنها به سرانجام نرسید.

حالا و در واپسین ساعات پنجره نقل و انتقالات زمستانی از اصفهان خبر می‌رسد یک‌ مدافع کلمبیایی و یک مدافع برزیلی به مورایس معرفی شده‌اند و سرمربی سپاهان در حال بررسی شرایط فنی این دو بازیکن است.

سپاهان در قلب خط دفاعی با خروج محمد قربانی سه بازیکن در اختیار دارد که محمد دانشگر، سیاوش یزدانی و هادی محمدی هستند. 

با جدایی محمد قربانی که در بسیاری از مسابقات فصل جاری در قلب خط دفاعی برای طلایی‌پوشان اصفهانی بازی کرد، انتظارات هواداران سپاهان از مورایس و نیکفر مدیرعامل تیم برای جذب بازیکن با کیفیت بالا گرفته و باید دید این انتظار درنهایت چه واکنشی از سوی کادر فنی و مدیریتی سپاهان خواهد داشت و آیا این دو بازیکن آمریکای جنوبی یا حداقل یکی از آنها برای تقویت قلب خط دفاعی سپاهان به اردوی طلایی‌پوشان اضافه می‌شوند یا خیر.