به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند با مربی‌گری ادین ترزیچ، از پنج بازی اخیر فقط یک برد کسب کرده و در بازی حساس مقابل آیندهوون در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم با نتیجه ۱-۱ مساوی متوقف شده است.

در حال حاضر انتقادات علیه ترزیچ به اوج رسیده است. فعلا اخراج این مربی قابل بحث نیست اما ناکامی در بازی‌های آینده لیگ و حذف از لیگ قهرمانان و به خطر افتادن سهمیه چمپیونزلیگ فصل بعد می‌تواند باعث شود که مدیران دورتموند اخراج ترزیچ را در نظر بگیرند.

1995294

در حال حاضر مدیران باشگاه معتقدند که ترزیچ با وجود نتایج ضعیف هفته‌های اخیر می‌تواند تیم را در لیگ قهرمانان اروپا به مرحله بالاتر ببرد و سهمیه چمپیونزلیگ را هم کسب کند. با این حال حتی اگر این اتفاقات رخ دهد هم آنها قصد دارند در تابستان آینده گزینه‌های مختلف را در نظر بگیرند و در صورت لزوم یک مربی جدید انتخاب کنند.

در شرایط کنونی ترزیچ در حال از دست دادن حمایت مدیران و هواداران است. بهترین فرصت ترزیچ برای بازگرداندن زودهنگام اعتماد و حمایت از خود، پیروزی در بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپاست. در صورتی که ترزیچ نتواند وضعیت را به سود خودش تغییر دهد، نوری شاهین یک گزینه محتمل برای جانشینی او تا پایان فصل است. مشکل اصلی ترزیچ در نیم‌فصل دوم، این است که او هیچ برنامه مشخصی ندارد و تیمش در اکثر دقایق مسابقات بدون برنامه بازی می‌کند.