به گزارش "ورزش‌سه"، گل گهر پس از پیروزی در هفته اول نیم فصل دوم مقابل فولاد در اهواز فرصت سوزی بزرگی کرد و مقابل تیم قعرنشین پیکان نتوانست بیشتر از یک امتیاز در خانه‎‌اش بگیرد.
حالا شاگردان اوزونیدیس که از این تساوی به شدت عصبانی هستند و از سوی دیگر شانس کسب سهمیه را بیشتر از هر زمانی نزدیک خود می‌بینند، در مصاف با دیگر تیم قعرنشین جدول یعنی نساجی به دنبال کسب سه امتیاز هستند و به نظر می‌رسد اوزونیدیس که به تازگی مسعود زائر کاظمینی و قائم اسلامی خواه را به عنوان دو مهره هجومی به تیمش اضافه کرده، تمام توان خود را به کار خواهد گرفت تا سه امتیاز هفته هجدهم را به نام تیم خودش بزند.

1990822

با این وصف ترکیب 11 نفره سرمه‌ای پوشان به شرح زیر قابل پیش بینی است: 
در خط دروازه انتخاب اول سرمربی یونانی گل‌گهر محمدرضا اخباری است که عملکرد خوبی در هفته‌های اخیر داشته. در قلب خط دفاعی علیرضا آرتا، مسیح زاهدی و سامان فلاح در شرایط خوبی به سر می‌برند ولی احتمال حضور زاهدی و فلاح در کنار یکدیگر به نظر بیشتر باشد. ضمن اینکه پست دفاع راست و چپ به ترتیب به برزای و رزاق‌پور سپرده خواهد شد.
در خط میانی 5 نفره شانس حضور علیزاده و زنده‌روح به عنوان دو هافبک دفاعی تیم بسیار زیاد است و یک خط جلوتر از آنها نیز تورس، علیرضا کوشکی و مهدی ممی‌زاده شانس زیادی برای حضور در ترکیب دارند و یک خط جلوتر از آنها هم سعید سحرخیزان بازی خواهد کرد. 
ترکیب احتمالی گل گهر: 
محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، مسیح زاهدی، سامان فلاح، بهنام برزای، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده‌روح، علیرضا کوشکی، مهدی ممی‌زاده، روبرتو تورس و سعید سحرخیزان.