به گزارش "ورزش‌ سه"، گل‌گهر با توجه به پیروزی در نیمه اول دیدار برابر نساجی مازندران که با گل روبرتو تورس همراه بود، نیمه دوم را با اطمینان خاطر آغاز کرد.

آنها پیش از دقیقه 61 چند موقعیت گلزنی خوب ایجاد کردند، ولی سرانجام در این دقیقه بود که روی ارسال روبرتو تورس که ستاره بی چون و چرای سرمه‌ای پوشان سیرجانی در شروع دوباره مسابقات موفق به ثبت گل دوم بازی شدند.

این گل با یک ارسال داخل پای چپ از راست چپ خط دفاعی نساجی و بیرون از محوطه جریمه به دهانه دروازه ارسال شد و احمدرضا زنده‌روح که در این فصل بارها تبحر خود را در زدن ضربات سر نشان داده و گلزنی کرده، یک بار دیگر هم برای تیمش اثربخش و کارآمد ظاهر شد و با اثرگذاری به‌موقع روی توپ، گل دوم تیمش را ثبت کرد.

ویدئو: 325843

پیش از این گل در نیمه اول روبرتو تورس موفق شده بود شمار گل‌هایش در این فصل را به عدد 5 برساند و زنده‌روح که دیگر گلزن برتر سرمه‌ای پوشان سیرجانی به شمار می‌رود، حدود نیم ساعت از ستاره اسپانیایی گل‌گهر عقب بود و توانست در دقیقه 61 پنجمین گل فصلش را به ثمر برساند.

دیگر 4 گله گل گهر سعید سحرخیزان است که باید دید این بازیکن هم موفق به گلزنی و رسیدن به تورس و زنده‌روح در این مسابقه می‌شود یا خیر.