به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه سباستین هوینس در جلسه تمرینی روز سه‌شنبه غایب بود، ممکن است نگرانی‌ها بین طرفداران اشتوتگارت افزایش یافته باشد: آیا سرمربی در حال انتقال به بایرن است که قرار شده با توماس توخل قطع همکاری کند؟ در تابستان به مربی جدیدی نیاز داریم؟

هیچ نگرانی‌ای وجود ندارد: هوینس در شروع تمرینات آماده‌سازی پیش از بازی روز شنبه مقابل ولفسبورگ، بیمار بود. این جلسه تمرینی به همین دلیل توسط دیوید کرسیدلو و مالک فتحی، دستیاران هوینس برگزار شد.

همچنین الکساندر نوبل، دروازه‌بان و دنیز اونداو، مهاجم 14 گله بوندس‌لیگا، که اخیراً مصدوم شده بودند به این تمرین اضافه شده و همراه همبازیان خود برای بازی پیش رو آماده می‌شوند.

1995560
1995561

فابیان بردلو در غیبت نوبل برای 3 بازی اخیر در ترکیب تیم حضور پیدا کرده بود بود و به نظر می‌رسد این دروازه‌بان آماده بازگشت به زمین است. او به دلیل مصدومیت از ناحیه لگن مجبور به انجام فیزیوتراپی بود.

اونداو در این جلسه تمرینی سبک کار کرد و دور زمین می‌دوید‌. او پس از پایان مصدومیت پارگی جزئی عضله ران هنوز آمادگی کامل ندارد و بعید است که برای بازی با ولفسبورگ در دسترس باشد.