به گزارش ورزش سه، امید نورافکن هافبک تیم فوتبال سپاهان پس از شکست مقابل استقلال و روزهای تلخی که این تیم پشت سر گذاشته در جمع خبرنگاران حاضر شد و به گفتگو پرداخت.

او در ابتدای صحبت های خود گفت: من به احترام خبرنگارانی که در این سرما ایستادن صحبت میکنم، الان وقت مصاحبه نبود و اجازه مصاحبه هم به ما داده نشده اما به احترام خبرنگاران صحبت می‌کنم.

امید نورافکن نسبت به شرایط مسابقه اظهار داشت: دو موقعیت صد در صد داشتیم که نتوانستیم به گل تبدیل کنیم، به هواداران سپاهان قول می‌دهم که ما محکم بازمی‌گردیم به لیگ و امیدوارم که در بازی دوشنبه با شمس‌آذر از لحاظ روحی روانی بتوانیم خودمان را ریکاوری کنیم.

ویدئو: 325898

نورافکن با انتقاد از نبود VAR در لیگ ایران گفت: ما بعد از دو بازی که با الهلال داشتیم متوجه شدیم که عادت نداریم در بازی VAR باشد، ما در لیگ برتر اصلا کمک داور ویدیویی نداریم، ما رفت و برگشت از همین مسئله ضربه خوردیم و شکست خوردیم، ما در هر دو بازی بهتر بودیم اما شکست خوردیم.

هافبک سپاهان در ادامه افزود: اسم این شرایط بحران نیست، خیلی ها در اصفهان ناراحت هستند بابت این باخت و در رختکن هم قسم شدیم که جبران کنیم و بازی‌های بعد محکم بازی کنیم و انتهای فصل قهرمان شویم.

نورافکن نسبت به تمجیدهایی که از عملکرد خوب سپاهان می‌شد و شرایط پس از آن تغییر کرد گفت: مسئله ای که وجود دارد ما نمیتوانیم از باخت ها فرار کنیم اما هم قسم شدیم که به میادین برگردیم.

او در انتهای صحبت‌هایش نسبت به تشویق شدن توسط هواداران استقلال و واکنش های منفی که نسبت به سیاوش یزدانی انجام شد گفت: الان وقت این صحبت ها نیست.