به گزارش "ورزش سه"، سر جیم راتکلیف پس از کش و قوس‌های فراوان مالک ۲۷.۷ درصد از باشگاه منچستر یونایتد شد. درصدی که می‌تواند در سال‌های آینده افزایش قابل توجهی داشته باشد.

مالکیت راتکلیف در روزهای گذشته رسمی شد و او در کنفرانس مطبوعاتی مربوط به این اتفاق درباره جاه‌طلبی‌هایش صحبت کرد. او اعلام کرد که برای بازگرداندن یونایتد به روزهای خوش صبر ندارد و می‌خواهد هر چه زودتر لیورپول و منچستر سیتی را به زیر بکشد.

1995675

راتکلیف و گروهش در این مدت تصمیمات مدیریتی زیادی گرفته‌اند و قصد دارند با این تغییرات سیاست‌ها و ساختار شیاطین سرخ را به‌طور کامل تغییر دهند.

با ورود راتکلیف جایگاه اریک تن‌هاخ و برخی از بازیکنان هم متزلزل است. طبق اخبار روزهای گذشته تن‌هاخ از حمایت رسمی راتکلیف و دیگر مدیران برخوردار نیست و ممکن است در پایان فصل این باشگاه را ترک کند. راتکلیف همین‌طور قصد دارد درب خروج را به بیشتر از ۱۰ بازیکن یونایتد نشان دهد و ترکیب این تیم را با تحول بزرگی روبرو کند. او قصد دارد دوران جدید یونایتد را با یک مربی بزرگ و بازیکنان تازه‌نفس آغاز کند.

1995674

بولت پرسپولیسزیدان، رؤیای مالک یونایتد

راتکلیف و گروهش قصد دارند برای بازگرداندن یونایتد به اوج به سراغ زیدان بروند. آنها معتقدند سرمربی فرانسوی سابق رئال مادرید توانایی انجام این مأموریت بزرگ را دارد و مناسب‌ترین گزینه برای سرمربی‌گری شیاطین سرخ است. زیدان دیروز در پاسخ به سوالی برای کار کردن در فوتبال ایتالیا موافقتش را اعلام کرد و همین یعنی اینکه او آماده بازگشت به فوتبال است. فقط باید دید که آیا مدیران یونایتد توانایی متقاعد کردن این مربی را دارند یا خیر. همه چیز در روزهای آینده مشخص خواهد شد.