به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های دور پنجم از جام حذفی انگلیس به مصاف لوتون رفت و موفق شد با نتیجه 2-6 این تیم را در هم بکوبد. 

درخشش ارلینگ هالند و کوین دی بروینه که ستاره‌های اصلی این تیم در این دیدار بودند باعث خوشحالی هواداران و کادر فنی سیتی شد اما اتفاق تلخی که باعث شد این شادی کامل نشود مربوط به مصدومیت دوباره گریلیش در این بازی بود. 

این بازیکن پیش از این در جریان دیدار سیتی برابر کپنهاگن در مرحله یک هشتم رقابت‌‎های لیگ قهرمانان هم از کشاله ران دچار مصدومیت شده بود اما خیلی زود روند درمانش را طی کرد و حالا بار دیگر با مشکلی مشابه روبرو شده است. 

1995782

گواردیولا پس از پایان این دیدار در پاسخ به سوالی درباره شرایط ستاره تیمش گفت:« من با پزشک تیم صحبت نکردن اما فکر می‌کنم مصدومیت او دوباره از ناحیه کشاله ران است. شاید هم مشکلی مشابه این باشد. او شرایط و احساس خوبی داشت اما متاسفانه مصدوم شد. جک فصل سختی را سپری کرده و باید به خوبی روند درمان را پشت سر بگذارد.»

هنوز نتایج آزمایشات انجام شده و شرایط دقیق گریلیش مشخص نیست و باید منتظر اعلام رسمی باشگاه سیتی و مدت زمان دوری او از میادین باشیم.