به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که شهرآورد پایتخت در دور رفت با حضور سیستم کمک داور ویدئویی برگزار شد، برنامه فوتبال برتر در برنامه دوشنبه شب مدعی شد که قرار است دربی بازگشت هم با حضور VAR برگزار شود و این در حالی است که در مدت اخیر شرایط استقرار VAR فراهم شده است. در جلسه امروز هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هم از اتاق VAR رونمایی شد و با توجه به اینکه داوران ایرانی با حضور در کشور عربستان، برای دریافت لاینسس قضاوت اقدام کرده‌اند امید است تا شرایط داوری ایران با یک اتفاق ویژه همراه شود.
احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال و یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره این اتفاق پاسخ داد: بحث VAR در حال تکمیل است و به مرور در هر ورزشگاهی که امکانات لازم را داشته باشد تا این سیستم در آنجا مستقر شود و همچنین بر اساس لاینسنس‌هایی که داوران می‌گیرند، به مرور انجام خواهد شد.
با این موضوع به نظر می‌رسد شهرآورد سرخابی‌های پایتخت نشین باز هم با سیستم کمک داور ویدئویی برگزار می‌شود. لازم به ذکر است دربی 103 قرار است در تاریخ 23 اسفند 1402 از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی برگزار شود و این دومین دربی تاریخ است که با VAR برگزار می‌شود.