به گزارش "ورزش سه" بعد از پیروزی قاطع برابر دورتموند و کسب دهمین قهرمانی متوالی در بوندس‌لیگا، بایرنی‌ها دو شب قبل در ورزشگاه موا آره‌نا به مصاف ماینتس رفتند و در این مسابقه ترکیب بایرن مونیخ متشکل از بازیکنانی که کمتر فرصت بازی به آن‌ها در طول فصل رسیده بود در کنار بازیکنان باتجربه بود.

در پایان مسابقه شکستی غیرمنتظره در کارنامه شاگردان ناگلزمان به ثبت رسید و آن‌ها با باختی 3-1 از دیدار بیرون از خانه خود خارج شدند تا این‌گونه پنجمین شکست فصل را تجربه کنند.

نشریه کیکر در تشریح عملکرد فنی بازیکنان دو تیم، نمراتی را به بازیکنان هر دو اختصاص داده که بررسی نمرات بازیکنان بایرن نمایش ضعیف آن‌ها را به‌خوبی آشکار می‌سازد؛ بهترین بازیکن بایرنی‌ها رابرت لواندوفسکی بوده که تک گل تیمش را هم به ثمر رساند و توانسته نمره 4 (ضعیف) را کسب کند.

سابیتزر و سانه با نمره‌ی عجیب 5.5 که کمتر از سوی کارشناسان نشریه کیکر به بازیکنانی داده می‌شود، عنوان ضعیف‌ترین بازیکنان بایرن مونیخ برابر ماینتس را به‌دست آورده‌اند و در کنار آن‌ها بازیکنانی چون لوکاس هرناندز و جاشوا کیمیش هم با نمره 5، شب بدی را در موا آره‌نا گذرانده‌اند.