به گزارش "ورزش سه"، کاوه رضایی یکی از بازیکنان تعویضی ژوزه مورایس در بازی با استقلال بود تا با تقویت خط حمله نتیجه را تغییر دهد و حداقل یک تساوی در این بازی مهم و سرنوشت‌ساز کسب کند، اما حضور او کمکی به سپاهان نکرد و او دور از دروازه استقلال کارایی چندانی نداشت.

کاوه رضایی در دقیقه 76 بازی با استقلال جانشین رضا اسدی شد، اما در جریان مسابقه کمتر درون محوطه حضور داشت و در جناحین یا پشت محوطه سعی داشت توپ را دریافت کند و بازیکنان سپاهان را صاحب موقعیت کند اما با توجه به یارگیری و پرس شدید استقلالی‌ها چندان موفق نبود و توپ‌های زیادی هم به او ختم نشد و در جریان مسابقه قرار نگرفت.

کاوه در این فصل 11 بازی به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد و دو گل مقابل فولاد و هوادار به ثمر رسانده اما از آخرین گل او نزدیک به 5 هفته می‌گذرد، او در فصل نقل و انتقالات در آستانه خروج از این تیم قرار گرفت اما همچنان در این تیم باقی ماند و در ادامه مسابقات همچنان فرصت حضور و تاثیرگذاری خواهد داشت.

1996154

سبک بازی سپاهان و بازی روی زمین آنها می‌تواند ایده‌آل فوتبال کاوه رضایی باشد، اما او با توجه به نیمکت‌نشینی‌های مکرر دچار افت شده و هنوز نتوانسته کیفیت خود را در این تیم نشان دهد، کاوه مقابل تیم سابق خود هم توفیق چندانی نداشت. او بدون گل و خلق موقعیت کار خود را مقابل استقلال پایان داد.