به گزارش "ورزش سه"، ویارئال بعد از حذف قدرت های بزرگی مانند یوونتوس و بایرن مونیخ، در مسابقه رفت نیمه نهایی مقابل لیورپول تسلیم حریف قدرتمند خود شده و با دو گل شکست خورد. در آستانه بازی برگشت، اونای امری در نشست خبری حاضر شده و مدعی شد آنها قصد دارند در کنار هواداران خود در لاسرامیکا، بهترین عملکرد ممکن را برابر لیورپول ارائه دهند.

اونای امری گفت: "ما در یک دوره تاریخی زندگی می کنیم، اول رسیدن به عنوان قهرمانی  لیگ اروپا و حالا هم نیمه نهایی لیگ قهرمانان. هواداران به این پروژه بسیار افتخار می کنند. همه برای اهداف خود تلاش می کنند، ما اینجا هستیم و می خواهیم در فینال لیگ قهرمانان این فصل بازی کنیم. ما عملکرد خوبی را در خانه از خود به نمایش گذاشته و هماهنگی بالایی با هواداران خود داریم تا بهترین نسخه خود را ارائه دهیم. جبران نتیجه 0-2 پیچیده است، اما تغییر در قانون گل در خانه حریف به سود ما شده است. 

ما برای بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بسیار هیجان زده هستیم. لیورپول در مسابقه رفت در خانه خود بهتر عمل کرد، اما ما نیز توانستیم خوب دفاع کنیم و اجازه ندادیم دروازه بیش از دو بار باز شود. ما قصد داریم تا بازی خود را ارائه داده و به دنبال شانس های خود برای این مسابقه باشیم. 

ما می خواهیم این لحظه را با هواداران خود زندگی کنیم. فردا شب ما در کنار هواداران خود بازی می کنیم و باید راهی پیدا کنیم تا مقابل لیورپول برنده شویم. ما باید بی رحمانه و با تمام توان از دروازه خود دفاع کنیم. باید متفاوت از بازی رفت عمل کرده و بتوانیم سبک بازی خود را در زمین پیدا کنیم. در بازی رفت لیورپول سطح بسیار بالایی از خود نشان داد، اما ما نیز موقعیت های زیادی به حریف ندادیم.

شرایط بازیکنان مصدوم؟ جرارد با این گروه تمرین کرده و من امیدوارم بتوانیم روی او حساب کنیم. دانجوما نیز دچار مشکل شده و فردا خواهیم دید که آیا او می تواند بازی کند یا خیر."